středa 21. září 2016

DIOR DIORSKIN FOREVER make-upy


AHOJ, AHOJ,

Moc Vás vítám u tohoto trošičku speciálního článku.
Kamarádka odjela na měsíc na dovolenou do Indonesie a povídala mi "Eri, když ty máš ten blog a já tady teď nebudu, tak já ti půjčím na měsíc toto moje šminky a můžeš je otestovat a napsat na to recenzi", no brala jsme to všema deseti, to je naprosto jasné.

Inu milá Sylvo, moc a moc Ti děkuji a doufám, že si dovolenou řádně užiješ.

Co Vám budu povídat, vrhla jsem se do testování a za pár dní se Sylva vrací a já se rozhodla, že Vám napíšu recenzi.

Jedná se tedy o dva luxusní produkty od značky Dior z řady dekorativní kosmetiky Diorskin. Jsou to vlastně dva make-upy, jeden v pudrové verzi a druhý v tekuté verzi, inu jdeme na to.


Tento pudrový make-up kompaktní make-up Dior Diorskin Forever Compact je skvěle kryjící a dlouhotrvající make-up, který zakryje a vyrovná drobné nedokonalosti pleti a zároveň slouží jako ochrana slunečními paprsky jelikož obsahuje SPF 25, což je naprosto super.


Mám ho v  odstínu 030 Medium Beige, balení obsahuje 10g make-upu a takovou houbičku, kterou já jsem ale nepoužívala, jsem prostě zvyklá na své štětce či houbičku svou.
Balení v Sephoře stojí okolo 1400Kč, na e-shopu se dá samozřejmě sehnat levněji, ale co je super, že si vždy nemusíte kupovat celé  nové balení, dá se dokoupit samotný make-up, který Vás vyjde na krásných 800Kč.


Jednak, že má naprosto nádherné a bytelné balení, navíc je krásně jemně namletý nepráší a je skvěle pigmentovaný. Ještě se vrátím k odstínu, tak ten mi sedí spíše nyní v létě, když jsem maličkato ošlehnutá od sluníčka, jinak v zimně by byl na mě příliš tmavý.

Moje hodnocení:


skvěle kryje nedokonalosti pleti
  • má dlouhotrvající složení
  • chrání pleť před slunečním zářením
  • zachovává optimální hydrataci v pleti
  • splyne s přirozenou barvou vaší pleti
  • sjednocuje tón pleti


  • Navíc ho dostanete v tomto krásném sametovém balení, značka luxus a ideál.


    A dostáváme se k druhému make-upu, tentokrát k tekutému.
    Tekutý make-up Dior Diorskin Forever je za mě naprosto úžasný.  Dokonale splyne s přirozeným zabarvením vaší pleti a zakryje všechny drobné nerovnosti na vašem obličeji.




    No posuďte sami, to balení je naprosto parádní, krásné, elegantní no prostě luxus.

    30ml balení vyjde v Sephoře na 1400Kč, samozřejmě, že na e-shopu ho seženete levněni, ale musíte znát odstín, který Vám bude sedět.


    Z balení jsem naprosto vyřízená.

    Naprosto mi tento make-up sednul, pleť zanechá krásně jemnou, sametovou, vyhlazenou, vyživenou a co je úžasné, že opět obsahuje SPF 25, což Vás dosti ochrání před sluníčkem.


    Opět dostala jsem ho na testování ve stejném odstínu 030 Medium Beige, který mi vyhovuje jen v létě, v zimě bych ho používat nemohla, to by byl na mě příliš tmavý, ale uvažuji, že si pořídím odstín 020 Light Beige.


    Konzistence i textura je úžasná, je docela krycí, což je super, přitom pleť nezatíží a krásně ji vyhladí a zakryje nedokonalosti. Po nanesení make-upu zůstává pleť krásně sametová, projasněná a taková celá jiná. Krásně vydrží celý den a není třeba pudrovat, alespoň já jsem nemusela.


    Po použití tohoto unikátního make-upu bude vaše pleť krásně vyhlazená, hydratovaná a zahalená do sametového závoje.

    Za mě rozhodně mohu jen a  jen doporučit.


    Navíc to luxusní balení.
    Já vím, není to asi make-up pro každého, ale vyplatí se investovat, protože po této zkušenosti si ho půjdu pořídit. Navíc mám zkušenost se dvěma dražšími make-upy a jsou prosto úžasné a už nechci jiné. Mám EL a Nars


    Jsem moc ráda, že jsem mohla měsíc tyto make-upy testovat a závěrem řeknu jen jediné, že oba make-upy jsou úžasné, ale více mi seděl ten tekutý.

    A co Vy, jaké make-upy používáte nyní v létě??




    Přeji Vám krásný a pohodový den.

    papa Vaše E.

    Žádné komentáře:

    Okomentovat

    Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

    #Recenze- Huda beauty mascara

    AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...