úterý 6. září 2016

Nákupy v Rossmannu :-)


AHOJ, AHOJ,

Moc Vás vítám u dnešního nákupového videa.
Nedávno jsem byla na Hlavní poště v Jindřišské ulici a šla jsem okolo Galerie Myšák, kde mimochodem sídlí drogérie Rossmann, tak jsem se na skok zastavila.


Hned u vchodu na mě zapůsobila tato tyrkysová Garnier Fructis maska na vlasy. O této řadě jsem četla velmi hodně chvály, sama jsem šampon měla a byla jsme s ním spokojená, tak jsem si říkala, proč nevyzkoušet masku.


Potom mě velice zaujal, hlavně tedy vizuálně, tento letní sprchový gel od jejich značky Isana.


Jedná se o sprchový gel s maracujou a kokosem.


No a i Isana má pěnový sprchový gel - nezůstala pozadu, za což jsem ráda a jsem zvědavá, jaký bude.


Isana pěnový sprchový gel cesta s mandlovým olejem. Na Isana mě vždy baví ty jejich roztomilé názvy.


Dál mě zaujal od Isana young active clear pleťový peeling.


U stojanu s dekorativní kosmetikou Rival de loop mě zaujala tato řasenka, měla by být na objem.


Stála cca do 70Kč, zatím mi přijde, že má dost podobný kartáček jako Essence Princess.


Dál jsem si vzala tuto tělovou tužku na oči.


Tužka je vysouvací a měla by být dlouhotrvající, inu vyzkoušíme.


Je docela měkká, má příjemnou tělovou barvičku a doufám, že mi bude dobře na vodní lince držet.


No a jsme u konce mým nákupů v drogérii Rossmann.

A co jste si naposledy pořídili Vy??


Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...