čtvrtek 29. září 2016

Prima osvěžující dvojka na tělo i vlasy


AHOJ, AHOJ,

Moc Vás vítám u dnešní recenze, která bude tak trochu opožděná letní, ale maličko se mi tady zapomněla.
Jedná se o dva výrobky z drogérie, které jsou velice cenově dostupné a nesou svěží až exotickou letní vůni.


Začneme u limitované edice Balea sladké kolekce tím je šampon na vlasy s vůní tropického ovoce.
Je vhodný pro všechny typy vlasů a krásně exoticky voní. Převážně je cítit kokos, oranžový meloun a ananas.



Šampon dobře myje, krásně pění, ale musíte ho nanést trochu více, ale má krásnou tyrkysovou barvičku. Hodně jsem ho používala před dovolenou, abych se navnadila.

Za mě je to prima šampon, který za svou cenu udělá, co má.


A jsme opět u exotiky, toto je tělový sprchový krém z drogérie Rossmann s maracujou a kokosem.
Krásně voní spíše po maracuje, kokos příliš necítím.
Je velice hutný, moc nepění, ale nevysušuje pokožku a má příjemnou hutnou konzistenci a příjemnou světlounce žlutou barvu.


Musím za oba tyto produkty konstatovat, že jsou velice příjemné, krásně voní a tělo osvěží.
Inu proč nepoužívat svěží exoticky vonící produkty i na podzim, naopak mohou krásně rozbít to ponuré a uplakané počasí.




A co Vy, vyzkoušeli jste letní limitku DM Balea??

Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...