úterý 20. září 2016

Pure Aroma


AHOJ, AHOJ,


 Moc Vás vítám u dnešního článku, kterým bude taková moje mini recenze na super tělový krém od značky Cien.
Tento produkt jsem zakoupila nedávno v Lidlu měli takovou akci i se sprcháči, ale o těch jsem již psala samostatný článek.
Jednak se velice obal podobá Dermacolím Aroma ritual, ale řekla bych, že je ještě lepší, nebo mě prostě sedí mnohem více.


Nádherné a pestrobarevné balení to je, to musíte uznat.
Cena za balení o objemu 250ml je cca 60Kč, což je naprosto příznivá cena.

Jedná se tedy o tělové mléko s vůní jasmínu a pistácií, musím přiznat, že za nic na světě tam pistácie necítím, jen tu silnou až možná přílišnou vůni jasmínu. Pro mě je jasním moc, ale tady v tomto tělovém mléku mi vůbec nevadí.

Slibují zvláčňující tělové mléko, které zanechá pokožku příjemně hebkou a voňavou, což je skutečně pravda, velice dobře se produkt nanáší, vsakuje a dobře se s ním pracuje, krásně hydratuje a vůbec bych takový super produkt v prodejně - supermarketu s potravinami nečekala.






Balení je klasické, ale praktické.


Konzistentece je tak akorát, není příliš vodová, ale není ani hutná, ale je spíše hutnější, což já preferuji.
Prostě konzistence a její účinky mi naprosto vyhovují a moc ráda si pořídím další nebo jiné balení s jinou vůní.




A co vy, jak jste na tom s kosmetikou Cien? Znáte ji, máte ji rádi, pokud ano, budu moc ráda za Vaše tipy na oblíbené produkty.



Přeji krásný a pohodový den a uvidíme se zítra u nového článečku.

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...