čtvrtek 15. září 2016

The Body Shop akce 2+2 zdarma


AHOJ, AHOJ,


 Moc Vás vítám u mého nového nákupového článku. Opět jsme zavítala k nám do OC Nový Smíchov a navštívila jsem na skok prodejnu The Body Shop.

Jelikož mají letní akce typu 2+2 zdarma, nemohla jsem odolat.


Vybrala jsem si tyto čtyři tělová másla. No vzhledem k tomu, že dostanete 2 másla zdarma je to naprosto super akce.


Vzala jsem si s vůní bambuckého másla.


S vůní moringo.


S vůní olivového oleje nebo oliv.


A s vůní broskve.


Jedno máslo vyšlo na 428Kč, což je super cena.


Také jsem dostala tři nové produkty ve vzorečcích.
Převážně novinky ze 100% veganské řady pleťových masek.


Tyto nové masky jsou v prodeji od 12.8.2016.

Dostala jsem celkem tři vzorečky.
Začneme zleva: čistící a projasňující maska s himalájským uhlím, poté svěží hydratační maska s růží a poslední je hřejivá čistící maska se zázvorem.

Zatím jsem zkoušela tu s tím himalájským uhlím a přijde mi, že bude dobrá.



Slečna mi poradila, abych si ještě něco vzala, abych mohla dostat dvě razítka, tak mi doporučila tento balzámek na rty s SPF 15, který se mi bude krásně hodit s sebou na naši dovolenou v Chorvatsku.


Je pravda, že balzámek vyšel na 199Kč, ale zase jsem dostala dvě razítka.

Jsem moc ráda, že jsem využila této super akce.


Tak a tady vidíte samotnou věrnostní kartičku, už jen dvě razítečka a budu mít produkty v hodnotě 500Kč zdarma, na to se moc těším.


No a co Vy, také máte rádi tělová másla?
A co říkáte na tuto kosmetickou značku, máte ji rádi??


Budu moc ráda za Vaše komentáře.

Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Avon The Tranquility ritual face mask with Dead Sea Minerals

  AHOJ HOLKY,  přeji krásný den. Vítám tě u recenze na mou novou masku z mé oblíbené řady Avon Plane Spa - s minerály z Mrtvého moře - THE T...