pátek 23. září 2016

Vypotřebováno POPĚTATŘICÁTÉ


AHOJ, AHOJ,


Moc Vás vítám u dnešního článku, kterým budou další spotřebované produkty.
Inu je toho poměrně dost, tak se na to hned vrhneme.


Dvoufázové odličovadlo od značky Douglas nebylo vůbec špatné, krásně a šetrně odlíčilo oční make-up a nedráždilo oči a poradilo si i z voděodolným líčením.
Za mě je hodnocení 9/10.


Micelární voda Garnier s olejem mě osobně nevyhovovala, byla taková mastná, špatně odličovala oční okolí, štípala mě v očích a nevyhovovala mi, už bych si jí znovu nepořídila. Já prostě micelární vody od této značky nemůžu. Moje hodnocení je 3/10.


Loreal Revitalift magic blur je super krém, nyní mám již druhé balení.
Má krásnou hutnou konzistenci, přitom je příjemně lehký, dobře se roztírá a krásně se vsakuje, nemastí pokožku a skvěle hydratuje. Více jsem o něm psala v samostatné recenzi ZDE.
Moje hodnocení je 9/10.


Isana odličovač očního make-upu jsem používala jak na občasné odlíčení, tak i hlavně na čištění pleti ráno. Za mě dobře mylo, krásně vonělo, bylo šetrné, dobú1ře pěnilo a za ty peníze Vám ho mohu doporučit. Opět jsem o něm psala samostatnou recenzi ZDE.
Za mě hodnocení 8/10.


Ryor krém na obličej jsem měla moc ráda, krásně jemně voněl, dobře hydratoval a byl velice lehoučký.
Ještě jsem k tomuto krému měla krém na ruce a sprchový gel. Tyto produkty jsem dostala k recenzi, kterou si můžete přečíst ZDE.
Moje hodnocení 9/10.


Facelle od Rossmannu je šetrný neparfemovaný gel pro intimní partie. Je příjemný a koupila bych si ho klidně znovu.
Moje hodnocení je 8/10.


Balea antiperspirant byl fajn, krásně svěže voněl, sice se člověk maličko potil, ale zabránil zápachu, což bylo fajn, navíc je velice cenově dostupný.
Moje hodnocení je 7/10.


Avon umí produkty na chodila, tento peeling s mátou a limetkou byl velice příjemný, zrníčka byla tak akorát a dobře se rozpouštěla, byl ideální na unavené a opuchlé nohy z celodenního běhání.
Moje hodnocení je 9/10.


Balea pěnový sprchový gel je novinkou tohoto léta a tento s grepem a limetkou byl naprosto super. Krásně svěže voněl, měl super pěnovou konzistenci, stačilo ho nanést málo a dobře myl. Navíc je to super nápad.
Za mě hodnocení 9/10.


Levandulový sprchový gel od Manufaktury byl super. Krásně pěnil, stačilo ho maličko a naprosto neskutečně nádherně voněl po levanduli. Pro milovníky levandule ideální. Znovu bych si ho hnedle pořídila.
Moje hodnocení je 10/10.


Balea krém na ruce mi zprvu vyhovoval, ale potom jsem zjistila, že se mi špatně vsakuje a že je málo hydratační, takže za mě Vám ho doporučit nemohu.
Moje hodnocení je 2/10.


Tělová pěna od Avonu byla moc prima, dobře hydratovala, krásně se vstřebávala, pěkně voněla. Navíc je velice cenově dostupná.
Moje hodnocení je 8/10.


Další sprchový gel, tentokrát z novinkové řady Wellness and Spa pivní kolekce. Gel krásně voněl, dobře pěnil, nevysušovala a měla jsem ho moc ráda.
Za mě je hodnocení 9/10.


Tato řada na vlasy z profesionální řady je naprosto parádní.
Více jsem o ní psala v samostatné recenzi Zde.


Šampon je krásně hutný, stačí ho skutečně maličko a krásně vlasy umyje, provoní a zanechá je krásně lesklé.


Maska na vlasy nádherně voní, stejně jako šampon, ale je extra hutná a nanášela jsem si ji na konečky vlasů, které krásně vyživila, zhydratovala a zanechala je krásně jemné a plné života.

Za mě mohu toto duo 100% doporučit.
Moje hodnocení je 10/10.


První balzámek Helios Herb jsem vyhrála tuším, že v nějaké soutěži, docela příjemně voněl po třešních, ale to by bylo asi tak vše, dost lepil na rtech, nehydratoval a nakonec se mi celý ulomil. Za mě spíš ne.

Balea balzámky mám velice ráda, jsou dobré, dobře hydratují a jsou cenově dostupné.
Za mě doporučuji.


Essence transparentní pudr byl prima, dobře matoval a fixoval, ale ulomilo se mi balení, tak ho dávám pryč.
Za mě Vám ho mohu doporučit, moje hodnocení je 7,5/10.


Malá voňavka do kabelky s vůní Jadore od Dioru byla naprosto parádní, ideální odpolední nastříkání.
Doporučuji vřele všemi deseti.


I druhá vůně od Diora byla super, vůně Miss Dior voní krásně kořeněně a měla jsem jí velice ráda.
Opět doporučuji všemi deseti.


Můj muž spotřeboval dvě balení sprchových gelů Balea, které má rád a kupuji mu je stále dokola.
Také padl deodorant Old Spice bez kterého by nedal ani ránu. :-)




Dopotřebovala jsem i mýdlo na ruce do dávkovače, toto s vůní papaya mi voní asi nejvíce.

Odlakovač Bione byl naprosto parádní, krásně a šetrně odlakoval veškerý lak, nehty mi přišly po něm pevnější a vyživenější. Za mě mohu vřele doporučit.

Houbičku na mytí dávám pryč, protože mám novou.


Spotřebovala jsem i klasické odličovací tamponky od Balea, které mám ráda a kupuji si je stále dokola.

Papírový pilník dávám pryč, protože je již takový potrhaný a nehty se s ním špatně opilovávají.

Zubní voda parodontax byla moc prima, doporučila mi ji paní na dentální hygieně, je dobrá proti zánětu dásní.

Mezizubní kartáčky jsou také parádní, já používám tyto od značky Tepe.


Opět jsem džusíkovala, dva velké balení mého pomerančového džusu padly a pak malá plechovka Bravo, kterou jsem dostala k nákupu v trafice.


Spotřebovala jsem i něco v kuchyni a to balzamikový ocet, který jsem koupila u nás ve vinotéce a byl naprosto parádní, rozhodně si ho pořídím znovu.

Také jsme snědli nakládaný zelený chřest, opět z vinotéky, byl příjemný, dobře se s ním pracovalo, ale na můj vkus byl příliš měkký.


Co by to bylo spotřebováno, kdyby tady nebyly vosky YC.

Tento citronový jsem pálila moc ráda, krásně svěže voní a provoní nádherně celý byt či větší místnost, opravdu za mě mohu Sicilian Lemon  doporučit.



Vosk Aloe Water je tuším, že novinkou, ale nejsem si tím jistá, docela dost jsem na ní četla chválu, ale já z vosku tolik nadšená nebyla. Asi bych si ho podruhé nepořídila.


Vosk Sea Salt Sage mi velice seděla, byla taková jemná a čistá.


Vůně Black Plum Blossom byla docela dost výrazná, ale krásná květinová a plná vůně.


No a jsme na konci, co nejčastěji spotřebováváte Vy??

Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa E.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Avon The Tranquility ritual face mask with Dead Sea Minerals

  AHOJ HOLKY,  přeji krásný den. Vítám tě u recenze na mou novou masku z mé oblíbené řady Avon Plane Spa - s minerály z Mrtvého moře - THE T...