neděle 30. října 2016

A dalši pokračování série "a tak si žiju"


AHOJ, AHOJ,

Moc Vás vítám u dnešního článku, který je ze série Vámi oblíbené "a tak si žiju". Je to o tom, jak jsem trávila říjnové dny.
V měsíci říjnu nebylo příliš pěkné počasí, ale na víkendy a jednotlivé dny se vyčasilo a svítilo i sluníčko.


Proto jsem jeden jednu sobotu vyrazila do kina na film Dítě Bridget jonesové, film se mi líbil, nebylo to taková legrace jako předešlé dva díly, ale bylo to fajn, navíc já moc ráda sama chodím do kina, možná jsem divná, ale mě to baví.
Můj muž měl nějaké pracovní záležitosti a pochůzky, ale poté si našel čas a sešli jsme se v kavárně.


Sešli jsem se v kavárně Pothemika v Českavárně.
Tuto kavárnu mám velice ráda, mají naprosto úžasnou kávu, kterou si sami praží, úžasná a obětavá obsluha, navíc nás pan majitel zná, takže přání je rozkazem, defacto říci.
Mají úžasné chlebíčky a obložené misky k vínu či k pivu.


No sešli jsme se s mým mužem a s naším milým kamarádem s panem architektem Dušanem a strávili jsme úžasné odpoledne.


No a další víkendový den jsme vyrazili k mým rodičům na posvícení na oběd a na pouť, na kterou jsme nakonec nedošli.



Nemocný kocourek Lojzík spící na topení byl úžasný, pořád spal, když se přinesla kachna, tak ožil, tak ho brácha přenesl do obýváku.


Měli jsme úžasný vývar s játrovými knedlíčky, která já nejím, ale to je jedno. :-))


No a k obědu se servírovala kachnička s domácím zelím a s domácími bramborovými knedlíčkami, no věřte mi, byla to veliká ňamina.


Poté jsem šla k mé neteři, která mu ukázala své nové dekorativní kousky od Too Faced, no nádhera, jsou úžasné, tvářenka i bronzer jsou super.


Barvy podzimu prostě miluji. Co Vy? Také máte rádi zabarvené listí?


Výzdoba truhlíku nesmí chybět, velice pěkné a povedené, co říkáte??


No  a po obědě, aby náhodou nebylo málo toho jídla, tak byly chlebíčky s dobrými uzeninami a domácí a naprosto úžasnou česnekovou pomazánkou. Mami jsi kouzelnice a jsi nejlepší. :-))


No užili jsme si to moc, tak doufám, že i Vy užíváte dny také plnými doušky.

Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa Vaše E.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...