sobota 15. října 2016

Chorvatsko 2016 III. část



AHOJ, AHOJ,


 Moc Vás vítám u této poslední části naší dovolené, snad Vám vnesu trochu toho léta a tepla to dnešních dní.

Toto jsou téměř poslední a podobné dny, alespoň tak, jak jsme je v Bašce Vodě trávili my.

Skutečně jsme si chtěli odpočinout, tak jsme relaxovali na pláži, na lehátku, u čtiva, někdo i u notebooku a opalovali se, chodili na super jídlo a dávali si kafíčka a dobré pití. Pro nás je o tom dovolená, že relaxujeme děláme, co sami chceme a nenecháme se nikým ovlivňovat a tak.


Sice jsme měli polopenzi v ceně zájezdu, ale jak jsem Vám již psala, tak ta nestála za nic, což není výtka ani si nestěžuji, ale spíš chci říci, že jsme se stravovali převážně sami a to v bistrech, kavárnách a hlavně v místních restauracích.


Většinu času jsme trávili na pláži, kde jsme relaxovali, četli a já se opalovala.

Tento předposlední den jsem si řekla, že už jsem vlastně dost opálená, navíc mám základ ze solárka a nenamazala jsem se a docela jsem to odnesla.

Jednak jsem zčervenala, ale byla jsem tak unavená, že jsme nešla ani na večeři a v 18h večer jsem padla do postele a spala jsem až do rána.

Trochu mě postihla i zimnice, ale nic dramatického to nebylo.


Na obídky jsme chodili až do posledního dne do naší oblíbené restaurace Victoria, která je hnedle v centru.


Já si dala tuňáka, kterého byla skutečně veliká a moc dobrá porce, kterou jsem samozřejmě, jak je mým zvykem nedojedla.


Můj muž si dal jatýrka na roštu s hranolky, to on má tuze rád.


V kavárně jsme se fotila, fotila jsem si zvlněné vlasy od slané vody.
Výraz mám jako kdybych trpěla, opak byl pravdou.


Poslední den jsme strávili na procházkách a po kavárnách.


Sedli jsme si do lehátka na místní pláži v našem oblíbeném Zanzi Baru a vychutnávali si poslední hodiny u moře.


Počasí skutečně přálo, ale je pravda, že brzy ráno a večer to bylo již na lehký svetřík. Jinak přes den bylo na slunci až 38C.




A opět v naší oblíbené restauraci čekáme na obídek, přišli i naši známí a díky živé debatě jsem nestačila jídlo vyfotit.

Já měla opět rybičku a můj muž také, moc jsme si pochutnali.


Pořídit poslední fotky a hurá do autobusu a domů.


Na zpáteční cestě jsem nefotila, byla jsem nějaká unavená, jeli jsme z Bašky Vody nějakým opravdu fajnovým autobusem do Brna, kde jsme byli i vč. pohodlných přestávek za 10h, což je naprosto super.

V Brně jsme ráno chytli bus a po osmé hodině ráno jsme byli v Praze na Florenci, odkud jsme jeli domů taxíkem.


Poslední rozloučení s náplavkou a molem.


V neděli v den návratu, jsme se přivítali s naší kočičkou a já začala prát prádlo, sušit, trochu poklízet a hlavně odpočívat, jelikož nás čekal další náročný pracovní týden.



Poslední foto na pláži, poté převléct a hurá do autobusu.


Tak papa Baško Vodo a Chorvatsko a příští rok naviděnou.

Můj muž byl poprvé v Chorvatsku a místo si zamiloval, což jsem velice potěšena, ale příští rok asi poletíme do Splitu a je otázkou, jestli opět pojedeme do Bašky Vody nebo do jiného letoviska.



Tak snad se Vám moje přiblížení naší dovolené líbilo.

Byla bych velice potěšena, kdybyste mi dole v komentářích dali vědět, jaké články byste tady na mém blogu uvítali, co by Vás zajímalo.


Předem moc děkuji a přeji Vám krásný a pohodový den.


papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...