úterý 18. října 2016

Jemný gelový peeling na pleť


AHOJ, AHOJ,

 Vítám Vás u dnešní recenze, jelikož jsem si řekla, že vyzkouším celou pečující řadu Avon NUTRAEFFECTS tak Vám přináším další mé poznatky o novém produktu.


Tento produkt není v nabídce příliš dlouho. Objednávala jsem si ho s pocitem, že by mohl být dobrý. Příjemně mě překvapil mycí gel, pleťový krém, micelární voda z této řady sice nebyla nic moc, ale nevadí, ještě mám v záloze další produkty.


Tato řada NUTRAEFFECTS je docela krátce v nabídce.

Jedná se tedy o gelový čirý peeling na citlivou pleť, který obsahuje přírodní obrušující částečky.

Gel krásně pění, dobře obrousí nežádoucí částečky z obličeje, nevysušuje a zanechá pokožku krásně čistou a hebkou. Navíc nedráždí pokožku, což je veliký klad.


Zde můžete vidět detailněji malinkaté částečky.

Peeling je velice jemný, ale přitom účinný.

Balení je klasické k této řadě a musím říci, že je takové jednoduché a mě se velice zamlouvá.


Peelingující částečky jsou vidět dobře i přes obal.

Navíc je velice cenově dostupný, je dobré hlídat akce, já jinak téměř nenakupuji.


Inu co říci závěrem, s tímto gelovým peelingem jsem velice spokojená a mohu Vám ho vřele doporučit.

Jelikož se snažím o svou pleť skutečně pravidelně pečovat, tak ho používám 3x týdně.


A co Vy, také používáte pleťové peelingy, pokud ano, budu moc ráda za Vaše tipy a rady, které máte ozkoušené a které Vám vyhovují. Já to ráda střídám a ráda testuji nové věci.


Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...