úterý 4. října 2016

Narozeninová soutěž blogu.


AHOJ, AHOJ,

 Moc Vás vítám u dnešního speciálního článku a tím je NAROZENINOVÁ SOUTĚŽ.
Rok se sešel s rokem a můj blog slaví již druhé narozeniny, já bych Vám moc chtěla poděkovat za přízeň a za to, že tady jste, že čtete moje články a že mi dáváte takovou radost.

Inu mám pro Vás dárečky.


Ráda Vám daruji mnou nakoupené produkty.


Jistě se hodí dva výživné krémy na ruce pro chladné dny, které nás čekají.


Tělové peelingy snad neurazí nikoho, alespoň já je mám velice ráda.


Sprchový gel s body sprejem vnese vánek léta.


Mazací gel z limitované edice Balea jsem pravda nezkoušela, ale třeba udělá radost a vosk YC je u mě v soutěži samozřejmostí.


No a zakončíme to maskou na vlasy ze zelené edice značky Garnier.


Podmínky účasti v soutěži jsou jednoduché:
.-))
Soutěž potrvá od 4.10. , kdy má blog narozeniny do 31. 10.

  • Primárně sledovat můj blog přes Google, a blogger.
  • Když budete tento článek sdílet na svém FB a instagramu tak můžete přidat další komentář.
  • Mít doručovací adresu v Evropě.
  • Napište mi svou e-mailovou adresu a pod jakým jménem mě sledujete.
  • Jinak dále mě můžete sledovat na FB a instagramu, ale to jistě děláte.
  • Držte si palce. :-)))





Budu se moc těšit na Vaše komentáře a  na Vaše sdílení.

Přeji Vám mnoho štěstí a snad Vás výhra zaujme.

Krásný den Vám přeji.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...