neděle 9. října 2016

Oblíbenci, které jsem si vezla s sebou na dovolenou.


AHOJ, AHOJ,

Moc Vás vítám u dnešního článku, kde Vám chci představit produkty, které jsem si oblíbila právě na dovolenou, kterou jsem koncem září absolvovala.


Toto trio Vám asi příliš nemusím představovat, jelikož jsem na něj psala samostatnou recenzi.
Ale tato ochrana před sluncem je naprosto parádní v mohu ji všem doporučit.


Osvěžující minerální sprej je na dovolené naprostou nezbytností.
Tato Balea osvěžující voda ve spreji byla prima, dobře posloužila jak na pláži, tak hlavně při cestování.


Tento docela obyčejný a levný opalovací krém my dobře posloužil, jelikož jsem dva týdny pravidelně chodila na solárko, měla jsem do Chorvatska docela slušný základ, takže výjimečně jsem se nemusela patlat vyššími faktory a drahými přípravky.


Tento krém jsem dostala od svého tatínka a jak vidíte, tak je skutečně levný, sice je to velmi malé balení, což naprosto stačilo.


Můj muž se mazal touto Biodermou, kterou jsem si já mazala pouze obličej.
Krásně, co krásně, naprosto báječně voní a skvěle hydratuje a ochrání, můj muž se mazal tak asi dostatečně, ale není vůbec opálený a ani se nechytnul, což je pro něho naprostá pecka, on se spálí i ve stínu.


Takže za mě tento produkt mohu vřele doporučit, je šetrný, nepálí  a i dobře hydratuje pokožku.
Je sice maličko dražší, ale opravdu zajistí super ochranu.


No a na ochlazení a osvěžení nožiček jsem moc rád používala tento chladivý mentolový gel od Avonu.


Na rty jsem si speciálně pořídila na doporučení tento balzámek na rty od značky The Body Shop s vitamínem E.
Vyšel mě na 149Kč a byl velice prima. Nemá žádnou příchuť, krásně hydratuje, drží tvar a krásně ochrání před spálením.
Obsahuje SPF 15, což není moc, ale moje rtíky mi to ochránilo.


Obsahuje bambucké máslo, což je znatelné i ze zabarvení.


K moři jedině s voděodolnou řasenkou a tato je naprosto úžasná.
Sice jsem se nemalovala každý den, ale tato Maybelline Lash Sensational přežila i docela náročnou cestu autobusem.


Má takový menší silikonový kartáček a je moc prima.
Řasenka je krásně černá, drží, nedrolí se, ale hůř se odlupuje.


No a nehtíky musejí mít také barvu a moc se mi zalíbila tato temně vínová od značky Rimmel.
Mám ji v odstínu 340 a lak mě vyšel cca na 120Kč.


No a mezizubní kartáček nesmí žádný den chybět, tentokrát jsem si s sebou vzala tento pro mě zcela nový z DMka, byl skutečně prima a přišlo mi, že je jemnější a i déle vydrží. Takže velká spokojenost.


No tak to jsou mé oblíbenci z mojí letošní letní dovolené.

No a co s sebou vozíte rádi na dovolenou Vy??




Přeji krásný a pohodový den.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...