pátek 28. října 2016

Pěnový sprchový gel - cesta myslí


AHOJ, AHOJ,

 Moc Vás vítám u dnešní recenze. I Rossmann přišel na trh s pěnovými sprchovými gely, no nebyla bych to já, abych ho nevyzkoušela.

Ten od Balea byl suprový, tento je také prima, je maličko jiný, ale nevýhoda pěnivých sprchových gelů je ta, že rychle ubývají a přijde mi, že jich člověk spotřebuje hrozně moc.





Tento Isana pěnový sprchový gel se zajímavým názvem cesta myslí s mandlovým olejem byl prima.

Dobře pěnil, krásně voněl, dobře myl a řekla bych, že i hydratoval, jen nevýhoda je, že rychle zmizí, prostě ho rychle vypotřebujete.

I cena je přijatelná, stojí do 50Kč.



Má prima aplikátorek, kterým se dobře produkt dostane ven.

Ihned po aplikaci produktu se Vám vytvoří pěna, kterou krásně a snadno umyjete celé tělo, které krásně provoní a i hydratuje.


Jak říkám, já jsem s tímto produktem byla spokojená, dobře myl, krásně pěnil a byl velice příjemný.

Za mě Vám tento netradiční sprchový gel mohu doporučit.


A co Vy, už jste také zkoušeli pěnové sprchové gely??

Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa Vaše E.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...