sobota 29. října 2016

Pinita colada body scrub


AHOJ, AHOJ,

 Moc Vás vítám u dnešní recenze, která bude na parádní produkt od kosmetické značky The Body Shop a to na tělový peeling.

Tento peeling jsme kupovala v letní slevové akci v krásné sadě.
Již jsem Vám tady představovala tělové máslo, které je naprosto parádní.



Tento tělový peeling naprosto nádherně svěže voní po kokosu a ananasu a evokuje ve mě léto.
Má nádherné balení, které obsahuje 250ml produktu.


Peeling je velice jemný, ale přitom velice účinný, já ho používám i na obličej, nevidím důvodu, proč bych ho měla používat pouze na tělo, na obličeji udělá krásnou službu, krásně vyhladí pokožku a zanechá ji krásně obroušenou, čistou a hebkou.



Jak jsem již říkala, částečky má krásně jemňoučké, avšak se dobře rozpouští a dělají svoji službu.
Úžasná parfemace je dalším kladem. Má takovou gelovo-krémovou konzistenci, která je velice příjemná, dobře se mi s produktem pracuje a dobře se i smývá.

Tento produkt používám pravidelně a mám ho velice ráda.



A co Vy, máte rádi tuto kosmetickou značku? Zkoušeli jste od ní nějaké produkty, které mi můžete doporučit??





Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#recenze Orientální vůně - 100 ml - 1 ks - 795 Kč

AHOJ HOLKY,   moc vás vítám u dnešní recenze, kterou jsem se rozhodla sepsat na základě včerejšího, tak trochu potvrzujícího komplimentu, na...