pondělí 10. října 2016

Podzimní nákupy :-)


AHOJ, AHOJ,

 Moji milí, moc Vás vítám u dnešního článku.

Jsou to první podzimní nákupy, které jsem uskutečnila nyní v týdnu.

Když jsem šla na poštu poslat jeden balíček, tak jsem se zastavila pro pár nezbytných produktů, a nakonec se z toho vyklubal docela povedený nákup. Prostě jsem neodolala novinkám v DM drogerii.


Začneme u odličovacích tamponků na pleť. Nikdy před tím jsem limitované edice neměla, ale tato mě velice zaujala, možná i proto že evokuje ještě nedávné léto.

Obsahuje plastový boxík a balení dvou vlhčených tamponků, které snad budou dobré.

Moc se mi líbí balení a i grafické zpracování se podařilo, tak uvidíme, jaké ve výsledku budou.
Budu si s nimi zpříjemňovat zimní či podzimní dny, plné tmy a chladu.


No a také jsem objevila tuto novou limitovanou edici, já si prostě nemůžu pomoct, ale limitované edice mě tolik lákají.


Jedná se tedy o tělovou emulzi, kterou Balea umí, a to s vůní malin a květů magnolie. Musím přiznat, že na první přičichnutí voní skutečně krásně ovocně a po pravých malinách.


Vzhledem k tomu, že mi dochází micelární voda, kterou se pravidelně odličuji, tak jsem si řekla, že si pořídím tuto novou od Balea.


Tuto jsem ještě nezkoušela a také jsem ji pořídila kamarádce, která říkala, že je prima.


Jedná se tedy o micelární vodu pro suchou až citlivou pleť a pevně doufám, že bude lepší než její první verze, která mně příliš nevyhovovala, ale byla v akci 400ml za krásných 90Kč.


No a nebyla bych to já, abych se nezastavila u nového stojanu s dekorativní kosmetikou. Jedná se o názvem TREND IT UP.


Tento rozjasňovač je poměrně dost chválený, mně sedí a už jste si psali recenzi, kterou pro Vás moc ráda připravím.

Mám ho tedy v odstínu 010 a stál mě krásných 119Kč.


Rozjasňovač má krásný reliéf, krásnou champagne barvičku a také háže super odlesky.


Maličko práší, ale to bych mu za tu cenu odpustila.


Hlavním důvodem mých nákupů v DMku, byla potřeba nákupu deodorantů pro mého muže a takhle to dopadlo. No co Vám mám říkat, prostě jsem se neudržela.


A rovnou jsem svému muži přibrala sprchový gel a také deodorant ve spreji, který pravidelně používá, vše v řade senzitiv.


No a jelikož je podzim, tak jsem si ubrousky s podzimní tématikou skutečně nemohla odpustit.


Docházejí nám kapesníky, tak jsem vzala tyto barevné a různorodé.


Opět kapesníky v boxíku, tyto jsou mé oblíbené.


No a jsme u konce.
Co jste si na podzim pořídili Vy??

Budu moc ráda za Vaše tipy na dobré a nové produkty.




Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...