čtvrtek 6. října 2016

Takový byl měsíc září 2016 "a tak si žiju"


AHOJ, AHOJ,


 Moc Vás vítám u dalšího článečku ze série "a takový byl předešlý měsíc", nyní je to měsíc září 2016.
Převážně jsou to fotografie, či momentky, co jsem dělala, jedla, pila, jak jsem trávila čas a také o naší dovolené.



Byla jsem na super obědě v centru Prahy v restauraci Dutch pub, kde jsem si dala super domácí malinovou limonádu a česnečku.


Navíc nádoba na polévku je vskutku velice povedená. Celá restaurace se nese v Holandském stylu.


Manžel si dal celé menu, já jen polévku a super malinovku, on měl malinko obyčejnější než-li já, já tam měla kousky malin. ňami prostě.



Také jsem nahodile nakupovala kosmetiku.


No a první zářiový víkend jsme vyrazili k našim a strávili jsme tam super sobotu, nasmáli jsme se, legrace byla, popovídali jsme si a dobře jsme se najedli.


Samozřejmě nějaké to odpolední pohoštění nesmí chybět, no a taky jsme nafasovali jídlo s sebou, máte to taky tak, že od rodičů odjíždíte s náloží?


No a v neděli jsme šla nakupovat. Konečně jsem se odhodlala, našetřila a koupila si Michael Kors peněženku.


Je krásná, letní, praktická a také velice drahá. Ale nelituji nákupu.



A nedělní nákupy se maličko zvrtly, páč jsem od našich dostala nějaké korunky. :-))


Moje vysněné Converse All Star


Jedna selfie z práce s moji novou košilí.

¨

Naše Izinka si prostě krabici od zeleného boxíku velice oblíbila.


Jedno indické obědové menu, veliká dobrota to byla.

No a krásné růžičky se také konaly. :-))


A jak o život jsem pro Vás psala články.

Kamarádka dostala skutečně nádhernou kytičku k narozeninám :-))



Občerstvení k vínu.



Také proběhlo v Národním divadle poslední rozloučení s naší úžasnou sportovkyní a olympioničkou Věrou Čáslavskou.



Čest její památce.


Květiny nesmí chybět, co by to byl za měsíc bez květin, ne dělám si legraci, toto je přenádherná kytice, kterou dostala kamarádka ke svým narozeninám.



No a pálit vosky se musí za jakýchkoliv situací, tak je nezbytné je také nakoupit.




Kamarádce naší milé Sylvě jsme uspořádali oslavu narozenin, která se dle mého soudu vydařila.



S kamarádkou jsme nachystali pohoštění cca pro 17 lidí.



Samozřejmě momentka nesmí chybět.


Cestou necestou, jsme se zastavili v hobimarketu Hornbach a já si vybrala tyto alá vřesy a osázela jsem nově truhlík, co říkáte? Vypadá slušně ne?


Také jsem byla v parku s kamarády a strávila jsem tam moc příjemné nedělní odpoledne. Dala jsem si salát s restovanými krevetkami.


No a v pondělí 12.9. proběhlo oficiální rozloučení s naší výjimečnou olympoioničkou Věrou Čáslavskou.


A také jsem byla na suprové letní večeři v restauraci na Zbraslavi zvané Barabizna. Se svými kamarádkami. :-))


Dali jsme si limonády a také drinčíky.


No a dobré papů nesmělo chybět.





No a druhou polovinu či vlastně závěr září jsme trávili na dovolené v Chorvatsku.



Byli jsme ne desetidenním pobytu v letovisku Baška Voda.





Počasí nám přálo  a vše bylo velice báječné.





Musím přiznat, že jídla a dobrého pití jsme si dopřávali opravdu hodně.


         Užívali jsme si krásného slunného počasí a :-)) Více se dozvíte v samostatném článku.





          Chorvatsko mám velice ráda, jezdím tam pravidelně, jen můj muž tam byl letos poprvé.


Návrat z dovolené rovnou do pracovního procesu, ale zpříjemnila jsem si to novou hydratační dvojkou.


Opět jsem zatoužila po mých oblíbených fresh rolkách s krevetami.


No a super koprovka se zastřeným vejcem...té jsem nemohla odolat.


Jelikož poslední zářiový týden půlil státní svátek, tak jsme si v úterý odpoledne dali Aperolek.


O sváteční den jsme jeli k našim pogratulovat mému tátovi k svátku. Tady vidíte, že babí léto je krásné, ale podzim klepe na dveře.


No a také jsem v Lidlu objevila novou limitovanou edici sprchových gelů, nese jména metropolí USA. Objevila jsem zatím jen tyto čtyři vůně.



Kolega přinesl naprosto úžasné, nejen na pohled, ale i hlavně na chuť domácí jablíčka z vlastní chalupy.



No to byl měsíc září, zažila jsem toho hodně, za což jsem velice ráda moc za to děkuji.

Jaký jste měli minulý měsíc Vy??

Přeji příjemný den.


papa Vaše E.





Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...