středa 19. října 2016

Vypotřebováno POTŘIATŘICÁTÉ


AHOJ, AHOJ,


Moc Vás vítám u dnešního článku, který bude opět o spotřebovaných produktech.
Ano, opět jsou tady, sešla se doba s dobou a moje nádoba na spotřebované produkty se naplnila.


  • Začneme u vlasové kosmetiky. Balea Family šampon s ananasovou vůní krásně voněl, dobře pěnil, ale obecně to nebyl žádný "zázrak", ale za ty peníze to šlo.  Moje hodnocení je 5/10.
  • Za to bio kopřiva od Yves Rocher byla prostě vynikající, psala jsem na ni samostatnou recenzi více ZDE. Moje hodnocení je 9/10


  • Lak na vlasy od Balea si kupuji stále dokola a jsem s ním spokojená. Sice nevoní, malinko slepuje, ale na to moje občasné zalakování to stačí.  Moje hodnocení je takové průměrné 7/10.
  • Vanilkový kondicionér je prima, docela dobře vlasy vyživí a jdou rozčesat. Moje hodnocení je 7/10.


  • Tento urychlovač schnutí vlasů byl a stále je prima. Ano stále ho mám, ale v jiné lahvičce, protože se mi u tohoto balení naprosto pokazila střička, více se o tomto produktu můžete dozvědět v samostatné RECENZI ZDE. Moje hodnocení je 8,5/10.


  • Sprchové gely od Balea mám obecně velice ráda, tento s ibiškem a nektarinkou byl docela prima. Moje hodnocení je 6/10.
  • Pěnový sprchový gel od Balea byl naprosto super, krásně myl, voněl a i pěnil. Musím říci, že tato novinka se povedla. Více v samostatné recenzi ZDE. Moje hodnocení je 9/10.
  • Energetický sprchový gel byl moc prima, málo ubýval, krásně svěže voněl a připomínal mi ty od Adidasu. Moje hodnocení je 8,5/10.


  • Značku Rival de Loop jsem ozkoušela podruhé a s tímto ovocným mycím gelem jsem byla velice spokojená. Opět více se dočtete v samostatné recenzi ZDE. Za mě hodnocení je 7,5/10.


  • Tělová másla mám obecně velice ráda a toto nebylo výjimkou, dobře vonělo, dobře hydratovalo, jen maličko hůř se vstřebávalo, ale opět více v samostatné recenzi ZDE. Moje hodnocení je 8/10.


  • Sprchový peeling s vanilkou a mandlí byl naprosto super, více ZDE,  krásně obrazil a vyživil pokožku a skvěle voněl, za mě je hodnocení 9/10.


  • Hydratační pleťová maska pro extra suchou pokožku byla moc prima. Více v samostatné recenzi ZDE. Moje hodnocení je 9/10.


  • Toto speciální vyživující sérum na stárnoucí pleť jsem dostala dárkem a bylo moc prima, větší balení zatím neplánuju.


  • Krém na ruce od Balea nebyl špatný, ale znova bych si ho nepořídila, ze začátku mi seděl, ale ke konci to bylo k nevypotřebování. Moje hodnocení je 3/10.


  • Tato toaletka byla velice vydařená, jen jsem ji nějak rychle spotřebovala, nebyla vůbec drahá, tedy alespoň já ji kupovala od mé sledovatelky Janičky velice levně, respektive rozhodně levněji, než jak se prodává v parfumérkách. Více v samostatné recenzi ZDE. Moje hodnocení je 7,5/10.


  • Balea pleťová maska s peelingovým efektem nebyla nic moc.
  • Ale za to Balea sůl do koupele byla super, krásně vodu obarvila a dobře se rozpouštěla.


  • Odličovací ubrousky Douglas byly naprosto super, moje hodnocení je 8,5/10.
  • Odličovací tampónky Ebelin jsou prima, kupuju je stále dokola.
  • Holítka Gillette mě upřímně zklamala, takže moje hodnocení je 3/10.


  • Přípravek na nádobí od Denk mit kupuji stále dokola a není vůbec špatný.
  • Gel na vlasy z řady Balea Men si můj muž oblíbil a je s ním spokojený.


  • Kapesníčky v boxu jsou opravdu dobré.
  • Uzavíratelné sáčky jsou super a vydržely opravdu dlouho.


  • Ano, opět jsem dodržovala pitný režim, prostě mi džusy chutnají. Vzhledem k tomu že každé ráno vypiju 1,5 l bylinkového čaje nebo čaje z čerstvé máty či zázvoru a citronu, tak potom piji vodu a občas mám chuť na změnu, a tím jsou pro mě lepší džusy.


  • Prostě pomerančové limonády a džusy mám velice ráda. Komu by také nechutnaly, že?


A nebylo by to to správné Vypotřebováno bez vosků YC.

  • Tento vosk Strawberry Buttercream byl skutečnou krémovou a jakohodovou kombinací, voněl velice příjemně, ale ve svíci bych si tuto vůni nepořídila.


  • Vosk či vůně Black Cherry je exkluzivní vůně, která je výrazná, smyslná a také příjemná. Tuto vůni jsem měla již ve svíčce a byla jsem s ní maximálně spokojená.


  • Zato tento vosk, Lake Sunset, mě vůbec nezaujal, byl takový nijaký a pro mě prostě nezajímavý, ale přes to jsem ho vypálila.


No a hurá, jsem u konce, bylo toho hodně.
Co nejčastěji spotřebováváte Vy, moji milí?


Budu moc ráda za Vaše komentáře.

Popřeji Vám krásný a pohodový den.

papa Vaše E.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...