středa 5. října 2016

Zářící novinky i v září...aneb zářiový brandnooz box 2016


AHOJ, AHOJ,

Moc Vás vítám u dnešního článku a tím je zářiový Brandnooz zelený boxík.
Musím říci, že mě nyní malinko zklamalo doručování, v pátek mi přišel e-mail, ostatně jako vždy, že se mi bude doručovat boxík, tak jsem hned pelášila na poštu a ono nic, box byl stále na cestě. Inu vyzvedla jsem si ho tedy až třetího října tedy v pondělí, nejbližší možný den.


A jdeme tedy na samotné představení produktů.


Mattoni Frapefruit je novinkovým syceným nápojem, který je příjemný, lehce hořký, přitom ovocný, jen si myslím, že by mohli vyvinout i neperlivou variantu, ale jinak příjemný, navíc neobsahuje zbytečné cukry.
Balení obsahuje 1,5l produktu a vyjde na krásných 17Kč.


Jojo koktejl ba a kavárna, jsou klasické žvýkací bonbony, které já příliš nemusím, páč jsou dost sladké a nejsou kyselé, ty kyselé já tuze ráda, ale mají zajímavý tvar a i balení.
Bonbonky chutnají po svěží chuti ananasu, grepu a borůvkách a další po perníku a kávě.

Balení na trh byly uvedeny v červenci 2016 a sáček s obsahem 80g bonbonů stojí 17Kč.


Jupík, blení pro děti, ocení i dospělí, navíc příchuť jahoda kiwi je velice svěží a je to příjemný nápoj.
Je to novinka ze srpna 2016 a balení o obsahu 200ml stojí 10Kč.


Tyto farmářské polévky jsem již ochutnala a v neděli jsem zkoušela tu, z té červené čočky a nebyla vůbec špatná, takže věřím, že i tyto v nouzi budou prima.

Jedná se tedy o produkty, které byly uvedeny na trh v srpnu letošního roku s balení s obsahem 200ml pro 4 porce, což mi přijde maličko nesmyslné stojí 30kč.


Nápoj Semtex je na trhu velice dlouho, vím, že jsme si ho kupovali, když jsme s mým prvním partnerem na střední škole stanovali a tento nápoj jsme si kupovali často, ostatně to měl jiné balení a také jinak chutnal.

Tento nápoj je Semtex s v příchutí Cactusu, který je velice oblíbený a dokonce dostal cenu za novinku roku 2014 první cenu. Já nejsem příznivec těchto drinků, takže nemohu příliš hodnotit.

Balení obsahuje 500ml a stojí 33Kč.


Nestlé  tyčinka je standardním obsahem boxíku, ale Orionka je asi navíc, která mi ovšem chutnala mnohem více.
Nesquik je velice sladká, trochu umělá chuť a nic výjimečného bych v tom nehledala, ale za to Orion Milena s pistáciemi, tak čokoládové tyčince říkám je naprosto super, měkká a velice lahodná.

Balení vyjde na 10Kč.


Tato hořtice je naprostou a klasickou českou stálicí, hořčice ve skle je prostě standard.
Moc příjemně až peprně voní a dobře chutná, a myslím si, že můj muž ji velice rád využije.
Balení obsahuje 350g plnotučné a stojí 25Kč, jinak je i v nabídce kremžská.


Monnami ovocné pyré. Jedná se tedy dle letáku o 100% ovocné pyré bez přidaného cukru. Jsem moc ráda, že jsem nevyfasovala tu variantu s banánem, páč já banán nemůžu.

Ochutnala jsem a jsou super, chutné, příjemné, lehce sladší na můj vkus, ale dá se to. Ideální, jako svačinka.

Hned si je beru s sebou do práce.


No a naše milá Izí se usídlila v nové krabici.

Také to dělají Vaše kočky, že si oblíbí kdejakou krabici, tašku či kufr??

Budu moc ráda, když mi dáte dole v komentářích vědět.



Přeji Vám krásný  a pohodový den.

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...