úterý 8. listopadu 2016

Bione výživný mandlový krém


AHOJ, AHOJ,

Moji milí, moc Vás vítám u dnešní recenze. Před časem jsem si pořídila v naší malé Teta drogérii Bione mandlový výživný krém a velmi suchou a citlivou pokožku, říkala jsme si, že na podzim a v sychravých a chladných dnech se bude hodit.
Kosmetiku Bione mám velice ráda a ráda si ji pravidelně kupuji.


Tento krém v balení 50ml - standardní balení není vůbec drahý, stál mě tuším něco okolo 70-80Kč.

Tento krém je určen pro všechny typy suché až citlivé pleti.
Krém obsahuje hydratační složku oleje z mandlí, dále pak hydratační glycerin, panthenol a regenerační allantoin a vitamin dále obsahuje UV filtry, které pokožku chrání.


Krém je velice příjemný, dobře pleť hydratuje a krásně ji připraví na nanesení make-upu.

Krém je velice jemný, dobře se vsakuje, nehrudkovatí na pleti a nezanechá Vám žádný film, krásně se vsákne a splyne s pletí.


Balení je klasické, takové obyčejnější, ale nejde o balení, jde o to, co se ukrývá uvnitř přeci.


Krém je lehký a přitom dobře hydratuje, je takový maličko gelový a není vůbec těžký, což mě docela překvapilo.


Jen co mi malinko nesedí je jeho zvláštní vůně či parfemace, příliš mi to nevoní, ale nijak mi to na pleti nedráždí a pleť mi zanechá krásně hydratovanou a vyhlazenou.


Jak říkám, textura je příjemná, lehká a taková gelová.


Tento krém Vám mohu za sebe rozhodně doporučit, jediné mínus je ta parfemace, která nemusí vonět každému, nebo mám nějaký špatný kus, nevím.


A jaký pleťový krém nyní požíváte Vy?

Budu moc ráda za Vaše typy.

Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

BlendyGo3 - recenze bezdrátového mixéru

  AHOJ HOLKY,  přeji krásnou středu, a úvodem vás vítám u mé dnešní recenze. Představím vám mého nového pomocníka, kterým  je  BE...