sobota 12. listopadu 2016

Dlabání dýní Halloween 2016


AHOJ, AHOJ,

Moc Vás vítám u dnešního článku.
Inu rok se s rokem sešel a opět tady máme Halloweenské dlabání dýní pro děti a dospělé u nás v zahradní restauraci Klamovka.
Ovšem letos jsem nešla s manželem, jak chodím pravidelně, ten byl na služební cestě, ale s kamarády s Janou a Dušanem.


Akce probíhala vč. dětské animace a masek od 15h, my dorazili maličko dříve, koupili jsme si dýni vč. zapůjčení nože, lžíce a fixu za 99Kč.


Na výběr bylo spousty dýní, malé, velké, střední, ale i ovální či šišaté, já si vybrala malou a vzala jsem si na pomoc i vlastní ostrý nožík.


Restaurace se nachází v parku a je vždy krásně tématicky dekorována.


Kostlivci všude, kam se podíváš.

Toto je moje dlabání.


No a naše dýně, trvalo to chviličku.

Akce spočívá v tom, že si zakoupíte dýni, vydlabete ji, namalujete ji a dáte ji na výstavku a porota hodnotí tři nejhezčí a odmění je, je jasné, že dětem pomáhají rodiče, jelikož manipulace s nožem je nebezpečná.


Já jsem si svou dýni odnesla hnedle domů, schválně jestli uhádnete, která z těchto dvou dýní je moje??


Byla plná restaurace, ale naštěstí  jsme měli rezervaci.


naproti mě seděl pan Dušan a paní Jana. Oba si to moc užili.


V salonku byl pro děti připraven program s písničkami a takovou dětskou diskotékou.


Jak jinak, tématicky jsem si musela dát dýňovou polévku, ale nebyla nic moc, znám lepší verze, nebo já sama dělám lepší.


No a toto jsou již dýně na výstavce, letos jsme odešli docela brzy, jindy se s manželem zdržíme.


No a toto je moje vystavená a zapálená dýně doma v obýváku na komodě.

A co Vy, také máte rádi podzim??

Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa Vaše E.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#recenze Orientální vůně - 100 ml - 1 ks - 795 Kč

AHOJ HOLKY,   moc vás vítám u dnešní recenze, kterou jsem se rozhodla sepsat na základě včerejšího, tak trochu potvrzujícího komplimentu, na...