pátek 18. listopadu 2016

Miš maš podzimní nákupy


AHOJ, AHOJ,

Moji milí moc Vás vítám u dnešního nahodilého nákupu. Měla jsem volno o víkendu a řekla jsem si, že si zajedu k Mekáči na sýrové tousty a pak, že se podívám do Terranovy na svetříky pro manžela a takto to dopadlo.


Letos v lednu jsem manželovi jeden takový lehký svetřík v Terranově koupila a oblíbil si ho a tak jsem si řekla, že se tam půjdu juknout znovu. Navíc podobné střihy si oblíbil, tak jsem hnedle vzala dva kousky, navíc měly slevy.


Tento tmavěmodrý svetřík je velice lehký, není kousavý, naopak je z příjemného materiálu a stál mě 500Kč.


Tento vínový si myslím, že využije více, jelikož má podobný ve světlemodré barvě z Primarku a nosí ho velice rád. Také stál 500Kč.


Cestou na tramvaj jsem šla okolo Teta drogérie, kde jsem delší dobu nebyla, tak jsem si řekla, že se podívám, co mají v akci a tak.


No a akci měli a to 50 % na značku Nivea a ukořistila jsem hned dvě věci a to Denní krém proti vráskám, které mi rozhodně začínají za krásných 100Kč a pěnu na holení pro mého muže za krásných 50Kč.


Když jsem tyto produkty fotila, tak naše Izinka vše bedlivě, ale maličko ze spánku pozorovala, no řekněte, není ona sladká.


A ve slevě jsem si také pořídila takový perleťový lak na nehty od značky Gabreiella Salvete.


Stál krásných 50kč a mám ho v odstínu 105. Je skutečně povedený a dobře kryje i v jedné vrstvě.


No a to byly moje nahodilé a neplánované nákupy.
Stává se Vám to také, že nečekaně utratíte cca 1300 Kč, třeba jako já??


Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...