neděle 6. listopadu 2016

Příjemná podzimní vycházka "aneb tak si žiju"


AHOJ, AHOJ,


 Moc Vás vítám u dnešního článku, jelikož máte rádi články o mě a o tom "jak si žiju", tak jsem pro Vás další přichystala.


Jednu krásnou říjnovou neděli jsme s mým mužem vyrazili na procházku a řekli jsme si, že se s Vámi podělíme o krásné slunné počasí a o krásné brvy podzimu, které příroda dokáže vykouzlit.


Procházku jsme začali u nás na Klamovce a vydali jsme směr Hřebenka.


Ty barvy podzimu naprosto miluji.


Na Hřebenkách jsou krásné vily a také Palata, což je centrum pro slabozraké.


Na Hřebenka obzvláště chodíme rádi, neboť tam můj muž cca 28let bydlel v rodinné vile.


No a už jsme v Komplexu zahrad vrchu Petřína, my jim sice říkáme zahrady Kinských, ale to je jedno, je tam stále krásně v jakoukoliv roční dobu.




Toto je pohled ze zahrad na Hřebenka.


Na a ten panoramatický pohled je naprosto úžasný.



Navíc to umocnění barev podzima je super.


No a jedno moje fotka z procházky, byla jsem taková vyletněná, na konci října je to nezvyklé, ale skutečně vyšlo krásné počasí.



V zahradách je krásné jezírko, které je velice oblíbené a najdete tam nejen zamilované páry, ale i rodiny s dětmi a také turisty.



Například zde bývala v jistých dávných časech krásná letní restaurace, dnes z ní zbyli jen rujny. Škoda.


Cestičky v zahradách jsou skutečně velice pěkně realizované.



A výhled na náš krásný Smíchov a celou Prahu je krásný.


Když jsme ze zahrad sešli, tak jsme se stavili v kavárně, kde jsme se maličko občerstvili.



Dali jsme si domácí limonádu, která byla velice sladká, ale nijak extra výrazná.


Dortíky sice vypadají dobře, ale kavárně se lépe prezentuje na svém Instagramu, než-li ve skutečnosti je.


No a naši procházku jsem zakončili no kde jinde, než v naší nejoblíbenější kavárně u nás na Smíchově v Českavárně.


A co Vy, také rádi chodíte na procházky, také Vás zláká krásné počasí a vytáhne Vás ven?

Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...