neděle 27. listopadu 2016

Schwarzkopf Professional - Color Freeze


AHOJ, AHOJ,

 Moc Vás vítám u dnešního článku, který je opět nákupní.


Na doporučení své kamarádky vzala jsem si hned celý balíček, který obsahuje 3 produkty a vyšel mě na necelých 1000Kč, ano není to málo, ale profesionální vlasová kosmetika něco stojí. Obsahuje tedy šampon, kondicioner a bázi na vyživení vlasů a také jako ochrana před teplem.

Jednak tato řad má krásné růžové obaly, ale také nádherně voní. Šampon obsahuje 250ml produktu a je určen na barvené vlasy, aby jim dodal dlouhotrvající barvu, lesk, vyživil je a vyvážil PH vlasů.


Konzistence je taková gelovo krémová a je velice příjemná. Dobře pění, krásně hydratuje a krásně vlasy umyje.


Dalším krokem je bezoplachový kondicioner, který se nanese do mokrých nebo vlhkých vlasů a  prsty se snadno zapracuje. Opět by měl prodloužit výdrž barvy, vyživit je, zhydratovat a optimalizovat PH.


Má praktickou střičku. Samozřejmě výrobky neobsahují parabeny ani silikony.


Sprejový kondicioner pro zachování dlouhotrvající barvy a obnově Ph.


Posledním krokem je výživa vlasů a také ochrana před teplem.


Tato ochrana moc krásně voní, má krásnou a příjemnou konzistenci a skutečně je radost s ní pracovat.


Má praktické balení a krásně voní a moc dobře se mi s produktem pracovalo.


Konzistence je spíše gelová a je to bezoplachová péče a vyživení, které je super, zvláště že používáte fén, kulmu či žehličku na vlasy, což já používám.


No a k nákupu vlasové sady jsem dostala i tento dárek miniatur Vichy.



Dárkem se myslí krásná tmavěmodrá taštička a tři miniatury produktů a dva vzorečky.


Taštička je vskutku krásná a hlavně praktická.


V taštičce se ukrývá produkt na čištění pleti, pečující krém, poté sérum na obnovu pleti a poté vzoreček make-upu a šamponu s obnovou hustoty vlasů.


Na produkty se moc těším a jistě budou recenze. :-)) Můžete se těšit.


A co jste si naposledy pořídily Vy? Také rádi utrácíte za vlasovou kosmetiku??

Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...