pondělí 21. listopadu 2016

Vypotřebováno POSEDMATŘICÁTÉ


AHOJ, AHOJ,

 Moc Vás vítám u dalšího pokračování spotřebovaných produktů.
Nyní je již po sedmatřicáté, to to letí, viďte. Je toho zase hafec, tak se na to hnedle vrhneme.


Začneme u produktů na vlasy.
  • Balea šampon z nové sladké řady pro každodenní péči nebyl vůbec spatný a dobře myl, skvěle voněl a ideální k němu byl tento Balea balzámek na vlasy s perlou, oboje já hodnotím 8/10.
  • Loreal péče pro sluneční období je naprosto fantastická, krásně pění, dobře vyživí a úžasně vlasy ochrání, zvláště u moře. Proto je moje hodnocení 10/10.


A jsme u sprchových gelů.
  • Isana umí krásné obaly, prima parfemované produkty a tento letní sprchový gel byl moc prima a mě hodně vyhovoval, které mu já dávám 8/10.
  • Bale family sprchový gel byl prima, dobře pěnil, dobře umyl,  nebyl ničím extra výrazná, ale opět nemohu proti němu nic říci. Moje hodnocení je 7/10.
  • Aroma Ritual je známý svými krásnými obaly a super parfemací, ale mě sedne je nějaké parfemace, ale tato kokosová je moc prima, navíc v dozvuku babího léta byl tento sprcháč moc prima, proto mu dávám hodnocení 8/10.


A jsme u mazade.

  • La Roche Posay opalovací krém jsme konečně dodělaly, měli jsme ho v odstínu 30 a byl naprosto úžasný, krásně chránil, člověk se skutečně nespálil, byl docela hutný, krásně jemně parfemovaný a znovu bych si ho rozhodně pořídila, proto mu dávám známku 9/10.
  • Tělové mléko Cien bylo velice povedené, lotosová vůně byla krásná, mléko jemné, zanechalo pokožku krásně jemnou a vláčnou a za mě vřele doporučuji. Proto je moje hodnocení 9/10.




A jsme u péče o pleť.
  • Loreal Revitalift magic blur je naprosto super hutný a výživný krém, který jsem měla již podruhé a jistě né naposledy, nádherně pleť vyživí, vyhladí a dodá jí šťávu, proto moje hodnocení je 10/10.
  • Pleťový peeling od značky Ellie nebyl špatný, byl prima, ale takový průměrný, ke konci na mě působil malinko chemicky, ale zastal svou práci a převážně jsem byla spokojená. Moje hodnocení je 6/10.


No a dostáváme se k další kosmetice, to nám to odsýpá. :-))
  • Gel na holení od značky Gillette byl prima, dlouho vydržel, stačilo ho použít maličko, byl k pokožce šetrný, nemohu mu nic vytknout. Proto mu dávám 8/10.
  • Bale tekuté mýdlo na ruce bylo naprosto parádní, mělo takovou tu pěnovou konzistenci, naprosto parádní vůní a moc mi vyhovovalo, přemýšlím, že si ho pořídím znovu, proto moje hodnocené nemůže být jiné než 10/10.
  • Rexona ve spreji, moje oblíbená Rexona, téměř 15let nepoužívám nic jiného a není důvod na tom nic měnit, protože mi prostě a jednoduše tento deodorant vyhovuje. Jednoznačně a vřele doporučuji a dávám 10/10.


Co spotřeboval můj muž, no není toho příliš, ale kdybyste viděli, co toho oproti mě snědl, tak byste pochopili. :-))
  • Můj muž již nějaký ten měsíc používá nový gel na vlasy z profesionální řady od Lorealu od své kadeřnice mé kamarádky Verunky. Gel je sice dražší, ale stačí ho maličko a můj muž si ho velice chválí ... jeho hodnocení je 10/10.
  • Old Spice se tady objevuje snad každé spotřebováno, můj muž tuto značku má rád a věří ji, proto je tady další balení, jeho hodnocení 9/10.


No a dodělala jsem i tři voňavky.

  • Vůně od Versace byla moc prima, Lady Gaga, jo tak tu jsem si taky užila a ten malinkatý první flakonek jsem dostala na zkoušku a netuším, co to je a neznám to, ale do kabelky to bylo dobré.


  • Také jsem spotřebovala dvě části gelové masky na pleť od Balea, která byla prima a super chladivý gelík na nožky od Avonu.


  • No a došlo i na laky na nehty, Colorama už se nedala téměř nanášet a výživa vzala za své. Jinak oba hodnotím velice pozitivně.


  • A nyní jsme u takých těch domácích spotřebovanců, došlo mýdlo na ruce, čajové svíčky, papírové kapesníky a také vatové tamponky, vše si kupuji opakovaně a jsem s tím velice spokojená. Mohu vřele doporučit.


  • Takové netradiční spotřebovance tady mám, zubní pasta z Německa Signal nám i mojí zubařce vyhovuje, proto jí kupujeme stále dokola, dresing s jogurtem se ze zeleného boxíku hodil a mezizubní kartáček z DMka byl prima.


  • Tentokrát jsem tomu pitnému režimu příliš nedala, ale bylo to tím, že jsem si džusy a čaje kupovala do práce, což samozřejmě zdokumentované nemám.


  • Co by to bylo za spotřebovance, kdyby tady chyběly obaly vypálených vosků, tento Cranberry Twist byl velice příjemný, silný a přitom lehce sladký, mohu za sebe vřele doporučit.


  • Vosk Pink dragon fruit je velice letní, exotický a mě voněl, již jsem ho párkrát měla.


  • Vosk Sveet apple jsem měla poprvé a moc mě potěšil, svojí příjemnou a přitom nevtíravou vůní.


  • Tento vosk mám velice ráda, vosk Wild sea grass je velice příjemný, takový lehký a přitom dodá do bytu či do místnosti tu atmosféru venkova.



No a moji milí jsme u konce, našich spotřebovaných produktů.
Snad se Vám článek líbil, pokud ano, tak mi prosím dejte dole v komentářích vědět, co nejčastěji Vy spotřebováváte.


Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...