sobota 17. prosince 2016

Mimo Prahu "a tak si žiju"


AHOJ, AHOJ,

 Moc Vás vítám u dnešního článku, který je opět ze série "a tak si žiju", nyní je to o výletu k našim.
Inu povíme si, kde jsme byli, co jsme zažili a co jsme papali a také co jsme koupili.


Standardně jezdíme k našim na oběd, mamča připravuje báječné jídlo, ani nyní to nebyla výjimka.


Měli jsme úžasné domácí karbanátky, řízky a také super a tu nejlepší bramborovou polévku s vlastnoručně nasbíranými houbami.


Na i na naše přání byly domácí karbanátky s bramborovou kaší, prostě ňamina, já sice maso nejím, ale moc jsem si to užila.


Salátek nesměl chybět, to je klasika u nás.


No a po obědě jsme povídali, dali si kávu a šli na hřbitov zapálit svíčku a také do nově otevřeného Penny Marketu, kde jsme nakoupili a šli dom.


No a po příchodu domů jsme s mamčou namazaly na veku česnekové chlebíčky, které jsou naprosto bombastické a nezapomenutelné, navíc s domácím česnekem, který si moje mami pěstuje na zahrádce, no co chcete více.


Také jsme nafasovali objednaný nákup z Německa, který nám ted plní ledničku, sýry, salámy, šunku, aspik, hořčici, máslo, zeleninu a také ovoce.


Jelikož mému muži není stále dobře, tak dostal konvici zázvorového čaje s citronem  a paralen, je sice po antibiticích, ale vypadá to na to, že půjde brzy marodit.


No a zažili jsme úžasné červánky. Navíc na procházce bylo tak pěkně, že jsme si to s mami moc užily.



Mami má i krásně vyzdobená okénka, na rozdíl ode mě je má krásně umytá.



ti a mamino nebíčko, jak ona tomu ve svých téměř 70ti letech říká, když si rozsvítí světýlka a je na notasu a hraje bud to kuličky nebo píše e-maily.


Naši mají i krásně ozdobenou tůjku.


No a nesmí chybět lidová tvořivost mojí mami, inu výzdoba na zídce, alá vánoční parapet, mimochodem, moc se jí povedl.


No na cestě domů jsme se stavěli u nás v Řepích v Hornbachu a manžel mi koupil vánoční hvězdu a jmelí.


Na a také jsme o víkendu stihli výhodně pokoupit tuto zimní bundu pro mého muže, indu vínočním akcím se nedá odolat, ale peněženka plakala, ale moc mu sluší a jsem ráda, že ji má.


Je pěkná s dutým vláknem a moc mu sluší.


No  a abych nezapomněla, tak jsem dostala od našeho pana Dušana dárek.


Dostala jsem pro štěstí tento krásný zlatý řetízek s ještě krásnějším přívěskem v podobě pavoučku pro štěstí, aby se nám s manželem dařilo a v jaké oblasti, si sdovolením nechám pro sebe. :-))


Řetízek nás velice potěšil a již máme pro pana Dušana nachystaný Vánoční dárek.


Detail pavoučka, ne je prostě krásný, navíc kdybyste slyšeli ten proslov, člověk by až slzel. Prostě náš Dušan.


No a to byl víkend, který jsme si moc užili. Doufám, že i Vy se máte dobře.





Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...