pondělí 19. prosince 2016

Nivea hydratační denní krém proti vráskám ...


AHOJ, AHOJ,

 Moc Vás vítám u dnešní recenze. Možná si říkáte, že tu již tato recenze na stejný pleťový krém byla, ano byla podobná, ale na úplně jiný produkt.


Nedávno jsem byla v Teta drogérii, kde právě probíhala 50% sleva na výrobky Nivea tak jsem si vzala tento PLEŤOVÝ HYDRATAČNÍ KRÉM PROTI VRÁSKÁM.


Krém by měl intenzivně hydratovat, měl by zjemňovat viditelné vrásky a linky a chránit před vznikem nových vrásek.

Jelikož je mé pokožce téměř 33 let, tak so občas krém proti vráskám dopřeji.


Tento krém má klasické platové balení, které nenadchne, ale ani také neurazí.


Krém má krásnou texturu a konzistenci, je lehounký, textura je taková střední, nádherně ale opravdu nádherně voní, skvěle hydratuje, vyhlazuje krásně pleť a i jí vypíná.


Krém mi skutečně vyhovuje a myslím si, že právě pro toto sychravé počasí je naprosto ideální.


Ve slevě mě vyšel na krásných 120Kč.


Jak říkám za mě mohu vřele krém doporučit, jelikož krásně hydratuje, vyplňuje vrásky, krásně pleť vyhladí a dodá jí pocit napapanosti a jemnosti.

Navíc ta úžasná a příjemná vůně dostane snad každého.



A jaký pleťový krém nyní používáte Vy? Jaký mi můžete na toto roční období doporučit??



Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...