úterý 3. ledna 2017

Co jsme dostali k Vánocům III. část


AHOJ, AHOJ,

  Moc Vás vítám u posledního pokračování v sérii z Vánoc, tentokrát to jsou poslední drobné dárečky, které jsme dostali pod stromeček.


Dostali jsme i sladkosti, toto je podoba italského sladkého chlebíčku s kandovaným ovocem.


Také jsme dostali sušené ovoce obalené v bílé čokoládě.


Poté nějaké další sladkosti, které jistě využijeme.


Dostala jsem také krásný svícínek ve tvaru ptačí klícky.


Bombu do koupeli s pomerančovou vůní a je skutečně veliká a moc krásně voní.


I klasická svíčka z Ikea potěší, opět lazená do pomerančové vůně, toto se tchýni skutečně povedlo.


Manžel dostal škrabku na auto s takovým teplým vakem, aby mu při škrábání skla nebyla zima, je otázka jestli to tuto zimu využijeme.


Každý rok od tchýně dostáváme lahev s alkoholem, já dostala klasicky Cinzano Bianco a manžel dostal "vodečku" :-).


Také jsme dostali šumivé víno, toto je naprosto excelentní prosecco.


No a plzničky nesmí chybět, ty on tuze rád. Hold "dvanáctka" je dvanáctka. :-))


Dále jsme ještě dostali obálky s penězi, ty tady opravdu ukazovat nebudu a také jsem ještě dostala Crocs pantofle, ale ty jsem zapomněla u našich, tak je Vám tady nemohu ukázat, ale pokusím se fotku dosehnat.


No a to jsou naše poslední dárečky, které jsme dostali, no byli jsme moc hodní a z dárečků máme velikou radost.


A o nejčastěji dostáváte Vy?


Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...