úterý 10. ledna 2017

Desetileté výročí "a tak si žiju"



AHOJ, AHOJ,


 Moc Vás vítám u dnešního článku, který je takový sváteční, jelikož koncem roku máme s mým mužem výročí seznámení a na rok 2016 to připadl již desátý rok, tak jsem Vás vzala s sebou na naši speciální snídani.



Na snídani jsme zašli do kavárny Českavárna v barokní usedlosti Portheimka u nás na Smíchově, ostatně do této kavárny Vás neberu poprvé.


Dostala jsem krásnou kytičku, kterou jsem si vybrala a schválně jsem si vybrala malinkaté karafiáty, které vydrží velice dlouho, tedy pokud jim naše Izinka nedá co proto. No a můj muž se na to náležitě vyparádil, jé on motýlka nosí velice rád.



Omlouvám se, ale lepší fotku jsme nepořídili, jsem na ní celá shrbená a taková obecně nešťastná přitom jsem byla velice spokojená a po boku mého muže musím být vždy šťastná.



Dostali jsme super stůl pro dva v křesílkách a vychutnávali jsme si kávu, fresh džus s čajíkem.




Hned nám vždy milá obsluha donesla pečivo.


No a v zápětí suprovou a velikou snídani na slano, mají také variantu na sladko, jinak toto jsme pořídili na slevomatu přes kupon, ale jinak samozřejmě mají i samostatné nabídky z velkého výběru snídaní.


Moc jsme si pochutnali a nadlábli jsme se poměrně dost možná až moc.



Psala jsem na sociální sítě, že se jedná o snídaní králů nebo šampionů, tak nám to doladil pan majitel, který nám k tomu přinesl dvě sklenky prosecca, ať je to snídaně králů, jak má být.


Snídaně, atmosféra a i počasí se velice vydařilo, jen k tomu, že nám pan majitel přinesl to prosecco je to podle mého názoru tím, že nás zná a do kavárny chodíme pravidelně a  moc rádi.


Ládovali jsme se až jsme měli boule za ušima.


Poté jsme šli nakoupit sýry a salámky na Silvestra k místnímu vyhlášenému lahůdkářství do Sváčka.


Kytička je již ve váze a společnost jí tam dělá barborka, která mi brzy vykvete.

No a to bylo naše výročí deseti let od seznámení a společného bydlení.

Večer jsme šli ještě do hospůdky na příjemné posezení s přáteli, ale tam nebyl signál a byla tam poměrně tma, ale moc jsme si to užili.


A jak slavíte Vy Vaše výročí??

Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...