neděle 8. ledna 2017

Jak na leské vlasy ... s Yves Rocher


AHOJ, AHOJ,

 Moc Vás vítám u dnešní recenze.

Již před delším časem jsem si pořídila na základě letáčku a výhodné akce tuto vlasovou dvojku.

Jedná se o šampon s měsíčkem lékařským a kondicionérem pro lesklé vlasy.

Úplně si nevybavuji kolik sada stála, ale do 250Kč určitě ano.


Yves Rocher prostě své produkty umí, to mám ozkoušené.
Tento šampon není výjimkou.


Jedná se tedy o šampon na vlasy s měsíčkem lékařským, který má dodávat lesk vlasům.
Šampon je extra jemný, krásně až moc pění, neštípe v očích a vlasy krásně umyje a zanechá je nadýchané.


Balzám na vlasy je velice příjemný, krásně vlasy zjemní a dají se po něm dobře rozčesat, navíc mi přijde, že po použití tohoto dua jsou vlasy opravdu krásně lesklé a vyživené.
Ideální pro moje nyní tmavší vlasy.



Produkty příjemně voní po bylinkách, nejsou nijak agresivní.




Konzistence je standardní a klasická, vpravo je šampon, který je gelový a vlevo je kondicionér s krémovou konzistencí. Obě konzistence mi moc vyhovují.
Opět musím Yves Rocher pochválit, moc se jim tato dvojka povedla.


A co Vy říkáte na kosmetickou značku Yves Rocher, máte ji také tak rádi jako já??

Pokud ano, tak budu moc ráda za Vaše ozkoušené tipy.

Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...