středa 8. února 2017

A takový byl měsíc ledne 2017


AHOJ, AHOJ,

 Moc Vás vítám u naší série z mého života "a tak si žiju", tentokrát to bude za leden 2017. Tradičně na nový rok jsme k obědu měli čočku nakyselo a my jí máme s párečkem, uzené maso se u nás nejí, jelikož můj muž nejí uzené ani cokoliv zauzeného. Moc jsme si pochutnali.


Nový rok jsme trávili v poklidu a při odpočinku doma a připravovali jsme se po dovolené a po svátcích, které jsme si moc užili do práce.



No a také jsem prvního ledna brouzdala po slevomatu a našla jsem tam výhodnou cestu do Drážďan vč. návštěvy výstavy orchideí, tak jsem hned volala mámě a domluvily jsme se, že pojedeme a máme koupený voucher na 23.3.2017  a už se moc těšíme. :-))


No a první pracovní den v novém roce napadl přes den krásný prašánek, ale musím Vám říct, že to v ulicích zvláště pak na kočičích hlavách klouzalo, chudák můj muž díky nevhodné obuvi uklouznul.


No v Praze hnedle další den sníh slezl a ani to večer na chodnících neklouzalo, když jsme šli ze setkání s kamarády.


Taky jsme chodili na obídky a moc rádi chodíme do Hostince Matěje Kotrby, kde mají super polední menu.


Toto konkrétně byla brokolicová polévka s krutony, znojemská omáčka s houskovým knedlíkem pro mě bez masa a poté ananasové carpačo.


No a další den byl k obědu asijský způsob stravy, pálivá polévka, kupa rýže a tofu se zeleninou. Byla to veliká ňamka.


No a byla jsem na večeři, měla jsem hroznou chuť na vegetariánské menu v čínské restauraci u nás v Košířích, kde ho dělají skutečně moc dobré. V setu je čínská sladkokyselá polévka, zelný salát, bílá rýže a tofu se zeleninou.


První čtvrtek v měsíci opět přituhlo a opět nasněžilo, byl to zatím nejchladnější týden za tuto zimu.


Tak jsme se šli ohřát skleničkou bílého. :-))


No a v prvním lednovém týdnu jsem byla i na pracovní cestě, bylo to naprosto pohádkové, ale moc jsem toho fotit nemohla, tak alespoň jedna zasněžená fotka postačí.


No a můj novoroční pracovní kalendář, jak jinak než s kočičkou.


Koncem prvního lednového týdne poněkud přituhlo a napadl sníh, který v Praze dokonce i vydržel.


Toto jsou záběry z naší nedělní procházky parkem Klamovka.


Na Klamovce mají stále vánoční stromeček, budou ho tam mít až do Velikonoc, které letos vycházejí dobře.


No a můj výhled z okna v práci, není to pohádka, navíc vezmete-li v potaz, že je to centrum Prahy.


Také jsem uskutečnila menší nákupy a ukořistila novinky.


Kolega donesl další vánoční cukroví tak celá kancelář mlsá. :-)) tedy kromě mě, já sladkému příliš nedám.



Druhý týden ve středu odpoledne začalo vydatně sněžit, takže jsme se doklouzali z práce domů, ale naštěstí vše v pořádku dopadlo, žádný pád se nekonal.


Na a ve čtvrtek začala obleva a vše tálo, takže to všude extrémě klouzalo a na kočičích hlavách to nebylo skutečně nic moc.




Ve čtvrtek jsme zašli do naší milé vinotéky na ochutnávku nového Frizante, což je taková vinná limonáda, která je velice lehká a chutná.

K tomu jsme samozřejmě měli i výtečné pohoštění od naší milé Sylvy.


V pátek jsme zašli na skvělý oběd, podávala se krkonošská kulajda.


Rajčatový salátek, který byl ovšem teplý, tak mi moc nejel a rajčata v lednu, prostě bez chuti.


Špagety carbonara byly výtečné, ale byla jich taková porce, která se nedala sníst, takže dojídal po mě můj muž.


Také jsem Vám na svém Blogu představila spotřebované produkty za měsíc prosinec.


O víkendu jsme byli u našich a měli pořádné domácí papů, které bylo výtečné.


Úžasný domácí vývar s domácími nudlemi a zeleninkou, který postavil na nohy každého.


No a nový způsob úpravy květáku v těstíčku, dělaný v troubě s bramborovou kaší byl také skvělou volbou, všem nám moc chutnal.


No a mamce jsme darovali petrklíč - ano petrklíč v lednu, ale v Hornbachu ho prostě měli, tak jsem si hned dva vzala, jeden pro mamku a jeden pro mě, to se Izinka poměla.




K Vánocům jsem dostala od tchýně tuto skvělou meruňkovou bombu do koupele, tak jsem jí také náležitě využila.



Měli jsme dost klasického jídla, tak jsme zašli na indickou kuchyni a bylo to velice lahodné.


No a stále mrzlo a občas i sněžilo, tak jsem si zašla za kamarády na skvělé svařené víno.


A domácí bramboráčky.




Sice kov lednu mrzlo a to docela dost, ale v Praze prostě sníh slezl.






Také jsem navštívila DMko a okoukla novinky, ale odnesla jsem si jich pomálu.





Dvacátého ledna slaví můj muž narozeniny, tak jsme byli na vynikajícím degustačním menu v naší oblíbené restauraci U Modré kachničky.




Moc jsme si pochutnali.


Tématicky kachnička - všude kam se podíváš.


No a 20.1.2017 se uskutečnila také inaugurace 45. prezidenta USA a na Pražském hradě se uskutečnil charitativní ples manželů Zemanových. :-)



Třetí víkend venku krásně svítilo sluníčko, ale Prahu přepadla inverze a smog, tak se ven nedalo jít, tak jsme si sluníčka užívali odpočinkem a nejvíce však naše Izinka.

Také jsem objevila pro mě novou YTB Pelican Beauty, pokud jí neznáte, tak opravdu pěkná a kloudná videa. :-)



A také jsem si zašla na pedikuru, pěkně po práci, v našem milém kadeřnictví je nově pedikura :-))





Poslední středu v měsíci jsem si vzala dovolenou, jelikož jsem si potřebovala oběhat úřady, lékaře, lékárnu, poštu - proclít balíček ze zahraničí - dárek od kamarádky z Japonska a tak, no a večer jsem si zašla na vínečko, kde jsme se s holkami domluvily, že zajdeme do klubu Roxy na koncert Laury Pergolizzy a k našemu údivu se lístky začaly prodávat v pátek a byly jsme druhé v řadě a byly vyprodané, tak jsme byly smutné - a to tuze.


Jelikož cestou z práce a do práce chodím přes náměstí Václava Havla u ND, kde je nově i pamětní deska. :-))




A jelikož koncem ledna má narozeniny můj muž i můj táta, tak jsme šli na společný narozeninový oběd a to poslední lednovou sobotu.

Dali jsme si super tatarák a pak dortíky s kafíčkem.




Izinka v zimě odpočívá ještě častěji. :-))


No a také jsem testovala a zkoušela novinkovou pleťovou masku od značky Garnier. :-))


No a díky jedné bloggerce jsem se nechala inspirovat a nakupovala v Sephoře.




Poslední lednový den pořádně v Praze nasněžilo a bylo to dosti klouzavé.



No a jaký jste měli první měsíc v novém roce 2017 Vy?


Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa Vaše E.







Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...