středa 1. března 2017

Aby make-up držel krásně celý den


AHOJ, AHOJ,

Moc Vás vítám u dnešního článku, kterým je taková moje zkušenost s tímto pánským produktem, který blogovou a YTbovou sférou proletěl před časem doslova jako blesk, ale já jsem se k němu dostala až nyní a rozhodně toho nelituji.


Tento AFTER SHAVE BALM  dostal můj manžel k narozeninám v balíčku kosmetiky Nivea a jelikož můj muž nosí plnovous, který si pravidelně a řádně zastřihuje, tak by tento produkt ani nevyužil, tak jsem si hnedle zabavila.


Ano jedná se čistě pánský produkt určený na péči po holení, ale jak všichni víte, tak ho blogerky používají jako podklad pod make-up.
A světe div se, noto to skutečně funguje.


Jediné, co je maličko nepraktické je dávkování, nemá žádnou pumpičku či dávkovač, ale při troše tréningu se člověk naučí nanášet potřebné množství produktu, ostatně mají to jiné a i dražší make-upy také.

Navíc nevím jaká je přesná cena, ale myslím si, že se krásně produkt do 200Kč dá sehnat a máte ho tam hned 100ml, což mi přijde super.


Tento produkt používám téměř na denní bázi a jsem s ní velice spokojená.
Jednak stačí nanést produktu skutečně málo.
Nanáším si ho na vyčištěnou pleť a na pleťový krém.
Krásně zapracuji prsty.
Produkt je krásně jemný, hebounký a dobře se s ním pracuje, nebojte se lehce pánské parfemace.
Na pleti se krásně chytí a make-up nepustí.


Klasickým způsobem nanesu používaný make-up a ten mi na pokožce vydrží krásně celý den i přes to, že smrkám, makám si na obličej, je to hnedle rozdíl. Make-up používám pravidelně, ale když se cca okolo 7h ráno nalíčím a přijdu domu z práce, nebo z nějaké schůzky po práci, tak na pokožce nemám téměř žádný make-up, prostě se nějak rozplizne, prostě se ztratí z pleti.

Což se mi s tímto primerem nestává, make-up skutečně krásně drží na pokožce, nikam nezalézá a je to znám jednak pohledem oka, ale také při odličování.

Bez použití primeru nemám na odličovacím tamponku téměř žádný, nebo velice málo make-upu, ale po použití primeru je ho tam skutečně hodně, což je známka, že primer krásně drží na pokožce celý den.

A zkoušela jsem to s vícero mým make-upů, jednak z drogérky a i s těmi z parfumérky.

Prostě tento produkt  VÁM MOHU A TO VELICE RÁDA JEN A JEN DOPORUČIT.


A co Vy, také jste tento produkt zkoušeli? Jaký máte na něj názor.


Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...