pondělí 6. února 2017

Menší nákupíčky :-)




AHOJ, AHOJ,


Moc Vás vítám u dnešního nákupového článku.
Zcela neplánovaně jsem nakupovala, ikdyž jsem Vás před časem informovala, že téměř nenakupuji, ale měla jsem nějaké vyřizování na poště, úřadech a také jsem si nechala opravit zimní bundu, poškodil se mi jezdec u zipu, navíc to přišlo v těch největších mrazech - no značka ideál.

Zašla jsem na skok do drogérky a také do sekáče, kde jsem si ulovila tři super topíky.


Toto námořnické tričko, s povolitelnými rukávy od značky HM je ze 100% bavlny, velice mi sedí a krásně na těle vypadá a přijde mi, že lichotí mé pleti.


Další bavlněný topík s dlouhým rukávem a detailem na rukávech a okolo krku je velice romanticky vyhlížející a mému muži se velice líbí.


Poslední kousek ze od Zary ještě s visačkou byl a je takový romantický, alá volánkový a krásný ve starorůžové barvě, ideální na večeře či posezení s přáteli, vše jsem kupovala v sekáči na Arbesově nám. na Praze 5 - čili u nás a vše mě stálo krásných 350Kč.


Zašla jsem i do DMka, kde jsem si vybrala nějaké produkty, které mě přišly, že jsou nové a bála jsem se, že již nebudou ve stálé nabídce.


Tuto tělovu emulzi s vůní kakaa jsem si již v loňském roce kupovala, ale nakonec skončila v jednom z vánočních balíčků a já si říkala, že bych jí přeci jen chtěla zkusit.


Jedná se tedy o tělovou emulzi s vůní kakaa pro normální pokožku, samozřejmě, že to není tělové máslo, ale vůně skvělá a když jsem jí testovala, tak bude dobrá a bude se jistě dát vrstvit a navíc je super, že se nejedná a limitovanou edici, cena za balení se pohybuje okolo 60ti Kč.


Odličovacích tamponků není nikdy dost a na tyto Ebelin jsem dlouhodobě zvyklá a prostě mi vyhovují. Nyní sice používám z Penny marketu, které nejsou špatné, ale lepší jsem ty Ebelin.


V regále jsem narazila i na tuto tělovou emulzi do sprchy s vůní fíků a makadamovými ořechy.


Balení moc krásné a myslím si, že díky obsahu olejů z ořechů makadam bude příjemně hydratační a na zimu ji moc ráda ozkouším.


Miluji kočky, navíc tento sprchový gel a zároveň šampon primárně určený pro děti doporučovaly hned dvě blogerky a YTBerky, tak ani já jsem nemohla zůstat pozadu. Oslovilo mě hlavně to balení.


Jedná se tedy o sprchový gel a šampon zároveň pro děti, voní velice sladce, až tak moc bonbonkovitě, ale uvidíme, jaký bude a jak mi bude vyhovovat.


Ve slevách jsem našla tento vosk do aroma lampičky Pečené jablko a naprosto jsem neváhala a hnedle jsem si ho vzala.


No a jsme u konce mých zcela neplánovaných nákupů.

Ještě si říkám, že využiji povánoční či novoroční slevy a vyrazím do mého oblíbeného Yves Rocher.


A co Vy jste si pořídili naposledy? Také se Vám stává, že nakupujete zcela neplánovaně?

Budu moc ráda, když se se mnou podělíte o Vaše poslední nákupy.

Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa Vaše E.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...