středa 15. února 2017

Spotřebováno za měsíc leden 2017


AHOJ, AHOJ,

 Moc Vás vítám u pravidelného článku každý měsíc na mém blogu a nyní jsem tyto články zařadila po měsících, což dříve nebylo.
Inu jde o spotřebované nebo lépe řečeno dopotřebované produkty, které jsem ten daný měsíc dodělala.
Inu jdeme na to.



  • Tato dvojka od značky Loreal byla velice fajn, byla určena pro čištění vlasů a proti maštění vlasů, já s ní byla celkově spokojená, více si můžete přečíst v samostatné recenzi. Proto moje hodnocení je 8,5/10


  • A máme tady další vlasovou péči, toto je řada o péči na vlasy od Avonu z řady Advance, kterou mám velice ráda a tato byla primárně určená na barvené vlasy a opět více se dozvíte v samostatné recenzi. Proto je moje hodnocení 8,5/10.


  • Olejový sprchový gel jsem již měla, tento byl s makadamyovým ořechem a byl velice fajn, ostatně jako všechny sprcháče od Balea, proto moje hodnocení je 8/10.
  • Balea Smoothie byl super, dostala jsem ho od mé odběratelky, proto mi byl více vzácný a proto jsem si ho i šetřila a byl prima. Moje hodnocení je 8/10.


  • Pěna do koupele od Avonu  s vůní mandlí mě extra nenadchla, dobře pěnila, trochu vysušovala a nějak extra nepěnila, takže za mě spíš ne, proto moje hodnocení je 6/10.


  • Za to The Body Shop vánoční limitovaná edice s vůní vanilky byla naprosto fantastická, myslím si, že nikdo neumí tak dobré tělové másla, jako The Body Shop. Za mě top z top i sprcháč byl super, proto moje hodnocení je v samostatné recenzi ZDE. Proto moje hodnocení nemůže být jiné, než 10/10.


  • Nivea výživný pleťový krém byl dobrý, dobře hydratoval, dobře se vsakoval, celkem byl dobrý, určitě nemám důvod si ho nepořídit znovu, za mě hodnocení 9/10.
  • Za to hydratační pleťový krém od Dermacolu byl naprosto příšerný, navíc mi způsobil nějakou šílenou vyrážku na obličeji, takže za mě rozhodně NE a více v samostatném článku ZDE. Proto moje hodnocení nebude kladné a dám mu 3/10.


  • Za to Astrid micelární voda s minerály byla moc prima, která mi velice vyhovovala a dělala vše dobře a byla jemná k pokožce, opět jsem na ní psala samostatnou recenzi ZDE. Za mě jí mohu vřele doporučit, čili moje hodnocení je 9/10.


  • Spotřebovala jsem i dva balzámky na rty, ten modrý Balea si kupuji pravidelně a je takový standartní, ale mě stačí a kupuji si ho stále dokola, zatím co od balzámku od značky The Body Shop s jojobovým olejem a ochranným fakturem jsem měla velké očekávání mi příliš nesedl, byl velice hutný, na rtech lepil a nepříjemně tam tak seděl a za ty peníze znám mnohem lepší balzámky, takže bych si ho znovu nepořídila. Takže moje hodnocení Balea 8/10 a The Body Shop 5/10.


  • Můj muž opět spotřeboval jedno balení svého oblíbeného červeného Old spice deodorantu, který kupujeme stále dokola.
  • Dále dopotřeboval gel na vlasy od profesionální řady Lreal, který je sice dražší, ale je s ním velice spokojený.
  • Také došlo na speciální bělící pastu na zuby z Německa.


  • No a jsme u domácnosti, tekutý Ariel opět z Německa byl velice prima, krásně pral, skvěle voněl a celkově jsem s ním byla velice spokojená.
  • No a dopotřebovali jsme i aviváž na prádlo - tato byla nějaká levňoučká z Kauflandu opět Německého a byla moc prima, ale více o ní říci nemohu.


  • W5 z Lidku čistič sanity si kupuji pravidelně a jsem s ním spokojená - opět zakoupeno v Německu.
  • Z Dmka jsem si odnesla i melounový čistič nádobí a osvěžující sprej na toaletu - toto je z Čech a bylo to prima.


  • Můj muž si oblíbil Haribo kyselé gumítky a také má velice rád do vody Yo šťávu.


  • Konečně jsem dopálila velikatánskou svíčku z levných knih s vůní amberu a poté kokosovou z Ikea.


  • A v lednu jsem pálila svíčky i v práci, proto jich padlo tolik a i tato roztomiloučká levandulová a také tato skořicová, obě voněly moc prima a obaly jistě využiji.


  • Co by to bylo spotřebováno bez vosků. ....... :-))


  • Na tento vosk jsem čistou náhodou narazila v DMku ve výprodejovém košíčku a voněl velice příjemně a byla to prima změna oproti YC.


  • Vosk Wild Fig voněl velice příjemně, voněl skutečně po fících a byl velice příjemný, znova bych si ho klidně pořídila.


  • Vosk Verbena je příjemný květinový lehce silnější vosk, ale znova bych si nepotřebovala pořídit.


  • No a vůně měsíce ledna je Vanilla Bourbon, která byla naprosto úžasná, krásně teplá, sladká a velice příjemná, ideální na zimní dlouhé večery.


No a povedlo se jsme u konce dlouhého článku s mými spotřebovanci za měsíc leden 2017.


No a co nejčastěji spotřebováváte Vy?

Přeji Vám krásný a příjemný den.

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...