pondělí 27. února 2017

Travesty show aneb "a tak si žiju"


AHOJ, AHOJ,

 Moc Vás vítám u dnešního článku s tématikou volnočasových aktivit. Kamarádka moje báječná kadeřnice Gábinka přišla s tím, že půjdeme na Travesty show, já řekla proč ne, sice jsem na této akci byla jen jednou a říkala jsem si, že bude zábava.


Celá akce se konala koncem února v Chrášťanech u Prahy.
Odvoz jsme měly zajištěný.
Celá akce probíhala v restauraci Plné Břicho , kterou mohu vřele doporučit.




Jinak bylo nás pět bab, takže super dámský večír.
Já si dala vege jídlo a to hříbkové ragů s bramborovými škubánkami - chutnalo to naprosto luxusně.


Holky si dopřály masíčko, hovězí svíčkovou s brambůrkami.


Nebo burger s domácím steakovými hranolkami.


Nebo drůbeží jatýrka.



Či vepřový řízeček se salátkem choleslaw.



No a akce začala. Tady máte alespoň letáček. No a bylo to opravdu super.


Nyní nabídku fotky z večera.

Daly jsme si krásně papání a holky pily růžový tonick s ginem a já bílé víno.





















Hráli naprosto popovou klasiku, jako Helenu Vondráčkovou, Věru Špinarovou, Lucii Bílou, Abbu, U2, Ivetu Bartošovou a byla to naprostá pecka a pak hráli různé vodrhovačky a písničky prokládaly různými scénkami a fory, které byly naprosto super.
Navíc jsem zjistila, že produkci zajišťoval DJ Dave čili můj spolužák ze základky, které ho jsem šla pozdravit.


Večer jsme si maximálně užily, restauraci co se týká počínaje super promtné obsluhy  mohu vřele doporučit, jídlo super, všechny jsme si pochutnaly, pití také super a není to ani tak drahé, rozhodně pro Pražáky či Středočechy Vám doporučuji si zajet do Plného Břicha na dobré papů.



(Vyprošťovák druhý den pomocí mekáče - velká prasečina. )

Je pravda, že show trvala od 20h do 23,30h což bylo docela dlouhé, ale krásně to uteklo, protože jsme se dobře bavily a navíc byla extra legrace.
Takže Vám tyto akce velice doporučuji.

Snad se Vám můj dnešní příspěvek líbil, pokud ano, budu moc ráda za komentáře.

No a co na takové to akce říkáte Vy??



Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...