úterý 28. března 2017

Dva modré produkty z drogérky :-))


AHOJ, AHOJ,

Moc Vás vítám u dnešního článku u dnešní "modré recenze". Jsem moc ráda, že dnes vyšlo krásně světlo, ale to bylo tím, že jsem byla dopoledne doma a mohla chytit sluníčko a proč jsem byla doma, protože jsem brala antibiotika a kulírovala jsem se z toho, ale měla jsem jen třídenní antibiotika, tak snad zaberou, nebo respektive zabraly, to Vám dám vědět.

Tyto dva produkty mám doma už pár týdnu a konečně na ně došlo, nejsou to oba produkty jen z drogérie ano peeling značky Cien je z Lidlu, ale jsou veřejně dostupné a nemusíte pro ně někam speciálně někam běhat.

Inu moji milí jdeme na to.




Tento Aqua rich peeling na obličej jsem kupovala v Lidlu někdy na podzim, nebo v listopadu, opravdu si to již nevybavuji, ale musím říci, že jsem si ho zatím v sortimentu kosmetiky nevšimla, ale může to být i tím, že my do Lidlu příliš často nejezdíme, né že bychom ho neměli rádi, ne že by byl daleko, ale prostě my preferujeme místní dodavatele, čili maso z masny, sýry ze sýrárny - ty k vínu, ostatní sýry z Německa, uzeniny z masny, zeleninu u Vietnamců, pečivo pravidelně v pekárně a pro mléko a občas když je nutnost pro hranolky nebo těstoviny tak zajedem k nám do Tesca do bývalé tržnice na Smíchově, nejsme typičtí nakupovači v supermarketech, zajímalo by mě, jak to máte Vy?


Tento produkt je tedy klasický pleťový peeling Exfoliating Facial Wash.
Peeling byl velice levný a na to, že ho je 150ml balení, tak jsem od něj nečekala příliš velké zázraky, ale není vůbec špatný.




Balení je klasické a docela i praktické, možná lepší než to šroubovací.

Textura je gelovitá a zrníčka nejsou téměř znát, přijde mi, že šetrně pleť opeelinguje, ale trochu i chemicky, ale co byste chtěli, za tu cenu. Nyní si již brousím zuby na Sephora a Lush peeling.


Další modrý produkt je od Balea čili s Dm drogérie, nevím jak je dlouho v prodeji, ale já si ho všimla cca před dvěma měsíci a nebyla jsem schopná si ho z té má zásoby vyndat dříve.
Možná by mě zajímalo, jestli byste chtěli vědět, jak já skladuji pečující kosmetiku? Pokud Vás to zajímá, tak mi prosím dejte vědět dole v komentářích.


Nejedná se o limitovanou edici, což já jsem si zprvu myslela, jedná se o tělový sprej - body lotion.

Rozhodně je to dobrý nápad, ale asi by to chtělo více sofistikovaněji to propragovat...


Ano vím, že se jedná o tělovou emulzi, ale tělové emulze od Balea mám snad všechny vyzkoušené a moc mi všechny sedí svojí konzistencí, strukturou, hutností, hydratačními schopnosti, tak tento produkt mě o tom příliš nepřesvědčil.


Obsahuje výtažky z aloe vera a glyceramid, inu dobrá, ale na mě to prostě nepůsobí, nebo mé pleti to prostě nestačí.


Má to praktické zavírání, zavřené, otočíte a máte potom otevřené a můžete se stříkat, idelání produkt na léto, protože je lehký, spíše osvěží, nezatíží pokožku, nedráždí, ani po holení a i po sluníčku.


No mě tento produkt nenadchnul, prostě málo hydratuje a i přes to, že si ho na tělo nanesu tunu, jak vidíte dole na swatchi.
Navíc produkt se dlouho vstřebává a tak, prostě tento produkt mě neoslovil, ale dokážu si ho představit třeba na dovolené u moře, jako příjemné hydratační a lehké osvěžení, jen netuším, proč se tento produkt objevil DM drogériích na podzim.


No tak toť moje recenze, snad jsem nebyla příliš přísná, spíš jsem byla upřímná a vyjádřila jsem pro Vás moji zkušenost.


Budu moc ráda za to, když mi dáte vědět, jaké produkty z drogérie podobného charakteru máte rádi nebo naopak jste byli zklamáni Vy.

Přeji Vám krásný a pohodový den.

Papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...