sobota 18. března 2017

Sprchový gel, který byste chtěli vypít :-))


AHOJ, AHOJ,

Moc Vás vítám u dnešní zcela zvláštní recenze. Nějakou tu dobu jsem tady nedělala recenzi na Balea sprchový gel, ale toto není obyčejný sprchový gel, to je snad nejlépe parfemovaný - neboli vonicí sprchový gel z drogérie. Pořídila jsem ho zcela náhodně v DMku a nevěnovala mu žádnou pozornost, ikdyž obal se mi velice líbil.


Balení je velice výrazné, hned člověka trkne do očí a vypadá tak jako "galakticky".

Ale co je nejlepší na tomto velice levném a dostupném sprcháči je ta neskutečně svěží a autentická vůně.


Jedná se tedy o sprchový gel s vůní rybízu a malin o objemu 250ml. Opravdu už si nepamatuji na cenu, ale max do 50ti Kč, což je super.


Krásné a praktické balení je samozřejmostí.


Sprcháč má fantastickou barvičku, úžasně háže odlesky a naprosto fantasticky voní, voní naprosto přesně jak voní v létě rybíz a maliny. Nedělám si iluze, že to není chemická vůně, to jistě bude, ale voní tak naprosto parádně, já prostě maliny naprosto zbožňuji a rybíz mám také ráda. Sprcháč voní jako čerstvě utrhnuté plody na letní zahradě, prostě pohoda, sprcháč krásně pění, nádherně provoní celou koupelnu a je to taková ta vůně, kterou byste měli chuť ochutnat.


Za mě je to nejlepší a nejintenzivnější vůně z drogérie, která se dala za trvání mého blogu sehnat, snad to nebude limitka, ale nepíší to na obalu.

Za mě doporučuji všemi deseti a ani tolik nevysušuje.



A co Vy všímáte si limitek v drogériích?

Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...