neděle 16. dubna 2017

Nové vosky u mě doma I. část


AHOJ, AHOJ,


Přeji Vám krásnou a požehnanou velikonoční neděli....

 a moc Vás vítám u dnešního článku, který je opět nákupový a novinkový, nyní je to o úžasných a  mnou milovaných voscích YC. Inu jdeme na to, nebudu to dlouže okecávat.


Jo jinak, kdyby Vás to zajímalo, tak vosky jsem si pořídila od úžasné paní Stáni z FB diskuze YC bazárek, tak tam případně jukněte.

Vosk Festive cooctail jsem nikdy neměla a moc a moc se na něj těším.


Tento velice příjemný vosk Strawberry Buttercream je velice příjemný, lehce sladší, ale velice prima.


No a tento vosk jsem také  měla, ale velice ráda ho znovu opráším a je to vosk Serengeti sunset.


Toto je skutečně takový meditující vosk, který Vám navodí dobrou atmosféru a jmenu je se My Sefenity.


Tento vosk Aloe Water mě příliš neoslovil.


Za to vosk Cranberry ice je naprosto skvělý a úžasný.


Vosk Wedding day je takový ten vosk ve stylu nenadchne a neurazí, ale není to nic extra.


Tento vosk maroccan argan oil je super, měla jsem ho několikrát a velice mi vyhovoval.


Pokud chcete svěží vůní tak doporučuji tento svěží vosk v podání Sicilian lemon.


Poslední vosk je v zástupce květinových vůní, které občas můžu a občas mě lezou na nervy, ale tento Verbena je fajn.


No a jsme na konci mých nových vosků, jinak chválím tu skupinu YC, kde si lidé vyměnují názory a sdílí pocity z vosků a svíček.

A co Vy, také pálíte o 106 vosky a svíčky jako třeba já. Jsem asi maniak.
Sami řekněte.

Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...