úterý 25. dubna 2017

Oblíbenci za měsíc březen 2017


AHOJ, AHOJ,

 Moc Vás vítám u dnešního článku, který je poměrně oblíbený.
Nyní Vám představím mé oblíbené produkty za měsíc březen 2017. Dalo by se také říct, že jsou to i novinky, které už jste ovšem viděli v nákupech.
Inu jdeme na to.


V březnu jsem se nejčastěji líčila touto paletkou očních stínů, kterou všichni znáte a není ji potřeba představovat, Urban Decay Naked 1 mi velice vyhovuje a nejčastěji jsou používala těchto 6 očních stínů. Ale nedrží mi na oku celý den.


Pod oční stíny potřebuji bázi a proto jsem si pořídila na doporučení tuto Urban Decay v odstínu Eden, která mi oční stíny krásně zvýrazní a udrží na oku celý den.


Pro rozjasnění jsem téměř denně sahala k této paletce tří rozjasňovačů, kterou mám také kratší dobu a je to tato The Manizer Sisters od The Balm.


Nejvíce jsem používala Mary-Lou, která je krásně zlatá a ideální na projasnění vnitřního koutku oka nebo jako celkový rozjasňovač pleti. Jsem s ní velice spokojená. Kdyby Vás zajímala samostatná recenze i třeba na UD Naked 1 tak písněte a sepíšu nějakou celkovou recenzi.


Na obličej jsem nejvíce používala tento gelový make-up od Rimmel. Více o něm bude v samostatné recenzi.


Tuto tvářenku mám také nově a hned jsem si jí zamilovala, je to vlastně můj první produkt od značky Benefit.
Tvářenku Galifornia používám vlastně denně a báječně se hodí na jaro.


Krásná pigmentace a nádherné balení.


Na obočí jsem si moc oblíbila tento světlejší gelík - řasenku na zafixování a dobarvení obočí od značky Tred it-up, kterou mám v té světlejší variantě, ale i tak je docela výrazná, ale co ho používám, tak slýchávám na své upravené obočí chválu.


V kabelce nejvíce oceňuji tento Mojito krém na ruce od značky Manufaktora, krásně voní a skvěle hydratuje, přitom je velice jemný a lehký.


Rtěnku jsem nevíce nosila tuto moji novou od Macu, mám jí v odstínu D For Danger v matném finiši a je naprosto skvostná. Skvěle drží a má excelentní barvu a nevysušuje.


Jak říkám, tak rtěnku jsem si naprosto zamilovala.


Tak to jsou moji březnoví oblíbenci.

A co jste Vy nejčastěji používali minulý měsíc a která dekorativní kosmetika Vás zaujala?



No a málem bych zapomněla na řasenku, opět jsem se vrátila k mé milé a oblíbené Essence Princess Lash, která mi udělá krásné řasy, krásně prodlouží a zahustí, navíc jde skvěle odličovat.




Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

BlendyGo3 - recenze bezdrátového mixéru

  AHOJ HOLKY,  přeji krásnou středu, a úvodem vás vítám u mé dnešní recenze. Představím vám mého nového pomocníka, kterým  je  BE...