neděle 9. dubna 2017

Předvelikonoční Drážďany s maminkou


AHOJ, AHOJ,

Moc Vás vítám u dnešního článku, který bude takový netradiční, bude to další pokračování ze série "a tak si žiju".
Na začátku roku jsem brouzdala po slevomatu a zahlédla jsem tam výlet do Drážďan s výstavou orchidejí.

Výlet vč. dopravy stál 400Kč bez pojištění a vstupu na výstavu, který vyšel na 7Euro.


Ve dnech 23.3. do 26.3. se konaly Dresdner ostern a my využili lákavé nabídky a zajely si do Drážďan na výlet předposlední čtvrtek v měsíci březnu.



Výstavu orchidejí a trhy jsme si náramně užily.
Jinak do Drážďan se jelo ve čtvrtek, v pátek a nakonec v sobotu, ale to organizátoři varovali na zvýšený počet zájemců a nedokážu si to představit, ve čtvrtek bylo prý relativně prázdno, ale nám to tak vůbec nepřipadalo.


Na místo jsme byli přivezeni autobusem, přímo před vstup do hall, kde už všude byli kytičky, trhy, cibuloviny a také nějaké to občerstvení.




Orchidee se zde nacházely z celé naší krásné planety a ze všech kontinentů, vevnitř to krásně vonělo a bylo obdivuhodné, jak organizátoři zajistili konstantní teplotu a hlavně vlhkost pro orchideee.


Výstava byla samozřejmě prodejní, vše bylo krásně naaranžováno a popsáno.

Na výstavě jsme byly cca 3h a celou jsme si ji řádně prošly, ale byly jsme docela unavené.







Jak sami vidíte, tak návštěvníků bylo skutečně hodně.



Uprostřed první haly byl doprovodný hudební a i vizuální program s vodní plochou a s vodotryskem. Moc krásné to bylo.







Některé kousky byly skutečně exkluzivní, že jsme si až říkaly, že to snad ani nemůže být orchidej.


Účast byla skutečně hojná, zde se nacházelo občerstvení se stolečky.


K obědu jsme si v bistru dali limonádu a klobásu se žemlí.

Venkovní příjemné počasí přímo vybízelo jít se projít na místní stánky se všemožným občerstvením.




No a co by to byl za výlet do Německa, kdybychom si nedaly bratwurst.


Po lehkém občerstvení jsme se ještě šly procházet do další haly s kytičkami a moc jsme obdivovaly sukulenty a jeden maličkatý jsem si i odvezla.






Pak nás autobus vyzvedl a zavezl do centra města, kde jsme měli cca půl hodinovou komentovanou procházku a poté jsme měli volný prostor a rozchod, jak se tak říká.


Od galerie Zwinger jsme šli pěšky do centra na Altmark, kde jsme si zašly do místní kavárničky na kávičku a občerstvení.




Po kávičce jsme se ještě chvíli procházely a pak zašly do Primarku.



Samozřejmě jsme nakupovaly, ale o tom bude samostatný článeček.

Další nutné občerstvení - toto je flammkuchem se špekem a cibulí a bylo to skutečně znamenité.



Jak jistě víte město Drážďany jsou plné nové výstavby, jelikož třeba i tento barokní dom se tváří jako původní, ale není tomu tak, je opravený, jelikož byl při náletech v 2. světové válce téměř celé Drážďany zničeny.



Toto mě zaujalo na první pohled, tři postarší autobusy.


A jedná se o výstavu monumentu. Moderní umění od syrského sochaře, zobrazuje situaci v Sýrii.


V samotném centru Drážďan se stále staví, ale jak je vidět z této fotografie, jde i citelně.


No a nachýlil se čas odjezdu, tak jsme se ještě prošly a daly si poslední drink a hurá domů.


Cesta autobusem rychle ubíhala, žádná komplikace na dálnici nebyla a my okolo půl deváté večer dorazily do Prahy.


Do postele jsem se dostala až okolo půlnoci, ale den jsem si díky mojí skvělé mamince moc užila.

Nyní jsme koukala, že stejná cestovka nabízí výlet do Drážďan primárně do Primarku a na jarní trhy.

A co Vy? Také rádi jezdíte na výlety?

Kde jste byli naposledy nebo kam se zrovna chystáte??


Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...