neděle 30. dubna 2017

Spotřebováno za měsíc březen 2017


AHOJ, AHOJ,

Moc Vás vítám u dnešního článku, trochu se omlouvám za světelné podmínky fotek, ale dopoledne, kdy jsem produkty fotila bylo zataženo a pršelo, ale odpoledne bylo krásně a já byla s tátou v kině a raději jsem šla do přírody, ale snad kvalitu omluvíte.

Tento typ článků miluji, mám ráda ten pocit, že mega velkou tašku vezmu, protřídím a poté vyhodím do popelnic k tomu určených, inu nebudu zdržovat a jdeme na spotřebované produkty za měsíc březen 2017.


Začneme u sprchových gelů, mám tady hned tři produkty, ale nějak jsem je nafotila na 2xkrát za což se omlouvám, všechny jsou standardně od Balea.
  • Dětský sprchový gel byl fajn, krásně sladce voněl, dobře pěnil, ani tolik nevysušoval a je vhodný i na dětské vlásky, ale to jsem nezkoušela. Moje hodnocení je 8/10.
  • Balea novinková pěna na mytí je prima, ale na mě byla její parfemace příliš sladká, ale dala by se dle mého soudu použít i na holení, ale pro tyto účely jsem jí nezkoušela, proto moje hodnocení je 7/10.


  • Balea sprchové sérum, které bylo hutnější, krásně vonělo po oříšcích a fíku, bylo svěží, přitom hutné, dobře mylo, hůř pěnilo, ale zas nevysušovalo, proto moje hodnocení je 8,5/10.


Ano ano a jsme u mazadel.

  • Victorias Secret tělový krém byl naprosto fantastický, krásně voněl, vůně vydržela dlouho a nádherně hydratoval, skoro jako máslo na tělo. Více jsem o tomto produktu psala v samostatné recenzi ZDE. Moje hodnocení je jednoznačně 10/10.
  • Balea sladká kolekce - krém na ruce, no nebyl špatný, ale znám lepší, super obal, skvělá a příjemná parfemace, ale Balea prostě krémy na ruce neumí, jsou špatně roztíratelní, hrozně dlouho se vstřebávají, ale krásně vypadají a mají krásné obaly, za mě je hodnocení 4/10.


No a jsme u péče, nebo respektive u čištění.

  • Toddy kosmetik z Penny Marketu jsem zkoušela prvně, opět jsem psala samostatnou recenzi ..., ale voda sice lehce tonizovala, ale to bylo vše, navíc lepkala, takže moje recenze je 3,5/10.
  • Balea micelární voda pro citlivou pleť byla docela prima, ale nebyl to žádný hit, ale když vezmeme v potaz, že 400ml balení pořídíte za krásných 89Kč tak se do vlastně vyplatilo, makup z pleti mi to sundalo, dalo se jí odlíčit i lehké oční líčení, takže je to produkt, který mým kamarádkám kupuji pravidelně a jsou s ním spokojeni, ale znám lepší micelární vody. Za mě je hodnocení asi tak 7/10.




  • Avon Nutraeffect krém byl super, krásně hydratoval, dobře se nanášel a děla co měl, převážně jsem ho používala přes chladnější období a i jako podklad pro make-up byl super, proto moje hodnocení je 9/10.
  • Avon scrub gelová maska byla velice příjemná, přitom lehká a udělala, to co měla. Takže pro mě je to jasná volba znova bych si jí rozhodně pořídila a dávám jí 8,5/10.


  • Balea limitovaná edice deodorantu byla přijatelná, krásně voněla, ale v extrémních podmínkách neobstál, člověk sice se zpotil, ale nebyl cítit, ale mokré fleky člověk prostě nemá rád, proto moje hodnocení je 7/10.
  • Avon krémový odličovač očního make-upu je suprový, používám ho již léta, nedráždí, krásně odlíčí a vůbec neubývá, navíc v akci stojí maličko, proto moje hodnocení nemůže být jiné než je 10/10.


  • A jsme u mé velice oblíbené části a to u Vany. Tělový peeling The Body Shop s vůní Pinita Colada byl naprosto fantastický, užila jsem si ho moc a dosyta od léta, takže moje hodnocení je 10/10.
  • Balea Lotus Traum sůl do koupele byla taková velice nevýrazná a moc mě neoslovila, ráda bych vyzkoušela další verzi, ale k této verzi bych se nevrátila, proto je moje hodnocení 4/10.


  • Balea melounová pleťová maska byla prima, jednalo se o limitovanou edici, tak nevím, jestli ji seženete ještě nyní, ale byla prima, hydratovala, voněla, ale hůř se smývala z pokožky, spíš se celá vpila do pokožky, proto je moje hodnocení 8/10.
  • Vzoreček krému od Sephora je super, díky němu jsem si pořídila celé velké balení a na recenzi se můžete těšit.


  • Balea balzámky jsou prima, kupuji si je stále dokola a mohu je vřele doporučit.


  • Rimmel pudr Stay Matte jsem sice dopotřebovala a byl fakt super, nemusela jsem se po tom pudrovat a NYX pudr je horší, ale budu dále testovat, takže za mě je hodnocení 9/10.
  • No name antibakteriální gel na ruce z Levných knich dopotřeboval můj muž, nyní má nový od Manufaktury, byl prý obstojný, takže nemohu hodnotit, sice jsem ho párkrát použila, ale velký rozdíl jsem neviděla.



  • Můj muž standardně dopotřeboval své deodoranty, tento je klasický červený tuhý a k tomu ještě používá sprejový a nyní měl Rexonu a říkal, že dobré.


No a nevydržela jsem to a musela jsem si dát vanu s Lushem a to Milky Bath, velice příjemná balistika, která se ovšem dost špatně rozpouštěla, ale nemusela jsem se vůbec po koupeli mazat a bylo t příjemné, jen ta cena je vysoká.


  • Klasické svíčky - čajové vypáleny do poslední, s jejich kvalitou jsem spokojená.
  • Uchošťoury jdou, nebyly ta špatné, prostě klasické, oprava líčení s nimi šla atd.
  • Today odličovací ubrousky nebyly příliš dobré, idkyž jsem četla enbo slyšela recenze, že jsou dobré, pro mě nebyly nic moc.


  • Ano mám ráda džusíky, nejenom víno a čaj, ten sem Vám tady ostatně nikdy neukazovala, ale toho vyupuji asi za den nejvíce. Nyní se sešly lahvičky menšího objemu, které byly přeslazené a moc dobré, chutnalo mi to.


  • No a rádi si dopřáváme i dobrý kupovaný džusík, ideálně k snídani, nebo si ho ředím k odpolednímu sezení u počítače, samozřejmě, že si ho ředím vodou. :_))


  • Magnézie, to pijeme pravidelně, toto je poslední lahev, kterou jsem zachytila z kartonu, dále nějaká orangina, kterou jsem si pořídila na náplavce a mého muže oblíbená štáva.


A jsme u domácích prostředků, nyní tady mám jen prací prášek z Německa Weisser Rieser a pral moc dobře. Ostatní pasty, kartáčky, kapesníky a další udělátka pro domácnost jsem tentokrát vyřadila, páč by to bylo mega dlohé.


No a co by to bylo za spotřebováno bez vosky YC.


  • Vosk Lemon Lavender miluji, voní svěže  a přitom smyslně, takže za mě jednička, ale spíš preferuji vosky než svíce. Ráda to prostě měním.


  • Vosk Cranbery ICe byl moc fajn, velice příjemný a krásně vydržel a krásně mi voněl celou dobu.


  • Vos Ginger Dusk se u mě doma zdomácněl, takže ho kupuji pravidelně  a jsem s ním velice spokojená a rozhodně Vám o doporučuji.

Tak snad se Vám dnešní spotřebovanci líbily, budu ráda za komentáře.



Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa Eri.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 XIII.

  AHOJ HOLKY,  hezký začátek, nového pracovního týdne přeji, zároveň a moc tě vítám u nákupů.  Začnu tedy narozeninovým dárkem pro DM., kter...