pátek 5. května 2017

A takový byl měsíc duben 2017


AHOJ, AHOJ,

Moc Vás vítám u dnešního článku, který je takovou rekapitulací měsíce dubna tohoto roku, ostatně jako další měsíce takto byly.


Začátkem dubna bylo naprosto krásné počasí, bylo přes den na slunci přes 22C a bylo nádherně.


No a my první dubnový den, který připadl na sobotu s mým úžasným a nejlepším mužem vyrazili na procházku po naší krásné Praze 5.


Zašli jsme si nejdříve na obídek a poté to vzali z Kavalírky, přes osadu Buďánka až do Kinského zahrad.


Procházku jsme si moc užili a to jsme byli opravdu dost po posledním březnovém týdnu unaveni a vysíleni a znechuceni, hold lidská zášť, zloba a mstivost nemá konce. Hold je to tak a my jsme se s tím potkali, ale nevzdáváme se a budeme bojovat.


Ze zahrad byl nádherný výhled na Prahu.


Všude to kvete, zelená se, což je lahodný pohled pro tělo a obzvláště pro duši, ale ta alergie na pyly, znáte to také?

Opravdu neskutečně jsme si procházku cca o 6ti km jsme si užili a vyčistili jsme si hlavu.


Poté jsme došli do kavárny Portheimka, kde jsme měli spicha s naším kamarádem Dušanem, ale jelikož můj muž měl domluvený karetní turnaj v Tarocích, tak odešel dříve a já po hodině čekání na Dušana také odešla.


V kavárně jsme si dali občerstvení a bylo naprosto parádní, vřele tuto kavárnu v centru Smíchova doporučuji, je hnedle vedle kostela sv. Václava a naproti OC Nový Smíchov.


Mají zde úžasné občerstvení a také domácí limonády a kávu, ale to vše již víte.


No a když jsem se Dušana nedočkala, tak jsem šla nakupovat a kam jinam než do Sephory, šla jsem si něco vybrat z narozeninového voucheru mého muže.


Uplatnila jsem pětinu sumy, kterou mi můj muž vložil na voucher.
No prostě super den to byl, říkala jsem si, že je to krásný začátek dubna.


Tady vidíte již můj nákup, všechno je to pečující kosmetika - malinko prozradím.

No a dopoledne jsem úspěšně odeslala na finanční úřad danové přiznání pomocí datové schránky mého muže, což jsem nikdy nedělala a byla jsem za to velice ráda, že se vše podařilo.






První dubnovou neděli jsme s tatínkem vyrazila do kina a zašli jsme na film Masaryk, za mě slušný film, herecké výkony se mi také líbily, za sebe mohu vřele doporučit.



Jelikož druhého dubna je svátek Eriky, tak jsem od tatínka dostala růžičku, ale já svátek slavím v říjnu na Erik.



A odpoledne na Klamovce jsem si dala pěkně na sluníčku buřty na černém pivě.


A skleničku Aperolu spritz.


Letos jsou velikonoce až v polovině dubna, ale trhy na různých místech Prahy jsou již na začátku dubna.


Měla jsem hned první dubnový den pracovní schůzku přes Staroměstské náměstí a musím říci i přes nepříznivé počasí se trhy a atmosféra vydařila.


Všude to krásně vonělo a všude byly kytičky.


K obědu nestíhačka, tak jen bagel ham and cheec.


Odpoledne jsem šla něco vyřizovat do hodinářství - šla jsem si vyzvednout troje hodinky, kde došla baterka a nechala jsem tam pěkný ranec...


No a stavila jsem se u Mekáče na nový hamburger Jirky Krále a mě opravdu moc chutnal.



Začátek dubna byl velice hektický a náročný a nestíhala jsem vařit, tak jsem se stravovala převážně po restauracích.


A takhle nám na zahrádce krásně kvetly tulipány a nejen tulipány.



Opět oběd v restauraci, toto bylo hovězí maso na česneku se špenátem, ale nebylo to dobré, maso mělo takové ty gumičky,  které se nedaly jíst a omáčky málo a špenát byl ten protlak, což já nemám ráda.


Také jsem vychytala Biodermu akci 1+1 zdarma, ale zdražili, nebo lékárna ve které jsem to koupila prodává tuto micelární vodu za 600Kč.




Také jsem měla nějaké pracovní schůzky, tak to bylo spíše o kávě a čajíčku.





V čajovně jsem si dala nejenom skvělý a voňavý černý čaj, ale také asijské taštičky, které byly plněné zeleninovou směsí a byly naprosto úžasné, velice lahodné.


No první pracovní týden v dubnu jsem zakončila mojí milovanou svíčkovou.


Druhý dubnový víkend vyšel na celorepublikovou akci UKLIĎME ČESKO, my jsme se jako každoročně zapojili s naším občanským spolkem Přátelé Malvazinek.




Nasbírali jsme společnými silami téměř 60 pytlů odpadků a večer strávili společně u táboráku.


První letošní opečený špekáček, byl naprosto luxusní.


U ohně s přáteli bylo moc fajn, moc jsme si tuto akci užili.


O Velikonocích jsme byli doma, vygruntovali byt a umyli okna.



No a tematická velikonoční výzdoba nemohla chybět, ostatně jako každý rok.



Na Velký pátek jsme si zašli do kavárny a večer s kamarádkou na pracovní večír.


Rukolový salát v Českavárně mají naprosto dokonalý.


Na pivě.


S kamarádkou.


Na prima obědě.


S naším milým Dušanem na přátelském posezení.


Prvně, vlastně ne již podruhé jsem vyzkoušela novinkové barevné spreje Colorista.


A vyzkoušela jsem je pro Vás všechny tři co mám a byl nebo bude o tom samostatný článek.



Taky se hodovalo. .-))


O velikonoční pondělí jsme si zašli na netradiční obídek.




Týden po Velikonocích se nesl v dosti pracovních tématech, jak v práci tak i ve volném čase. 

 

 Byli jsme na schůzi a druhý den po náročném dni na skleničce v nově otevřeném bistru na Smetanově nábřeží. 




Kávička po práci bodla. 




Objevila jsem nový spolek Živá Praha, který jsem ráda podpořila, více na 



Opět jsem si dopřála moji oblíbenou snídani u mekáče, toto jsem stihla v pátek před lékařskou kontrolou. 




Také jsem si po práci místo oběda zašla na čerstvé jarní závitky s krevetami. 


A v Máji začal Frstival krásy, tak jsem se tam nemohla nejít podívat. 


Mají plošně slevy 20% na vše. 



A mají tam super roztomiloučké krémíky a já si vybrala toto jablíčko.


No když jsem přišla domů čekala na mě tato spoušť, měli jsme havárku odpadu, tak nám ho opravovali a vybourali celou vanu, ale je to důvod proč vyměnit obklady v koupelně.

V práci v naší zahradě nám krásně kvetou kytičky a začaly už i šeříky.




Jedno víkendové selfie.


Moje nové jeany s výšivkami v podobě růžiček jsou naprosto dokonalé.


A k obědu zelenina s gyrosem a Airan k pití, moc jsem si pochutnala.



Příprava na sousedské a setkání musí být, né dělám si legraci, pleť je potřeba řádně vyčistit pomocí masky Sephora, ale tento týden si mi to dařilo pouze jednou. 





No a super sousedská akce podpořená asi třemi občanskými sdruženími, miluji tyto akce a potkávání se s lidmi. 



Usedlost Cibulka na konci dubna, inu jak se nechává chátrat památka a nikdo nic pro to nedělá. 




Ano jediné, co to řeší je, zákaz vstupu do objektu který naprosto 20 let chátrá a majitel hraje na co, to všichni víme, více se dozvíte na Živé Praze 5, kde to vše sledujeme a monitorujeme. 



I přes nepříznivé počasí přišli starousedlíci a lidé, kteří se o tuto fantastickou lokalitu zajímají a bylo to příjemné setkání. 



Poměrně vymrzlí jsme dorazili na menší občerstvení a bylo to fajn. Chleba se škvarkovou pomazánkou nezklame nikdy 


K tomu sklenka dobrého bílého nemůže přeci škodit. 


A káva také byla super. 

 
No a jelikož pracovní tempo koncem dubna bylo šílené a zběsilé zároveň, tak jsem si hodně oblíbila Bagely.



 
U nás v Košířích je nově a částečně opravená dělnická kolonie Buďánka, kde najdete velice malebnou multifunkční kavárničku.

 
Dali jsme si super domácí malinovku.

 
S Dušanem jsme pěkně popovídali.


Více se o této lokalitě a spolku můžete dozvědět Spolek Buďánka.

 
V pátek po práci jsem si zašla na super domácí citronovou limonádu.

 
A také jsme organizovali s kamarádi pálení čarodejnic " Na plácku "
 
 
Takový byl duben 2017, který neskutečně rychle uběhl.
 
No a jak jste se měli Vy??
 
Přeji Vám krásný a pohodový den.
 
papa Vaše E.
 
















Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...