pondělí 8. května 2017

Moje momentální odličování


AHOJ, AHOJ,

Moc Vás vítám u dnešní recenze. Dnes se podíváme na mé momentální a také oblíbené produkty na odličování a čištění pleti.


Nedávno jsem si na doporučení pořídila tato micelární vodu značky Sephora. Není vůbec levná, 400ml balení vyjde na necelých 400Kč, ale já za sebe rozhodně musím říct, že produkt za to stojí je naprosto báječný.


Balení je pěkné a má také super praktický dávkovač, kam jen položíte kosmetický tamponek napumpujete si produkt a můžete se začít odličovat.

Na moji pleti je velice příjemný, dobře čistí, skvěle odličuje, dobře rozpouští make-up, nepálí v očích a nedráždí pokožku.

Za mě bych ho přirovnala k růžové Biodermě, která je velice podobná a tato Sephora micelárka se jí velice blíží.


Jak říkám, já jsem s touto micelární vodou velice spokojená, dobře mě odlíčí, zbaví mě nečistot, pleť zanechá krásně jemnou, vyčištěnou a nedráždí.

Rozhodně to není moje první ani poslední balení.


Dvoufázový odličovač od značky Yves Rocher tento modrý s chrpou si všichni chválí a ani já nebudu výjimka.
Tento odličovač jsem již měla a jsem s ním moc spokojená.


Je cenově dostupný, protřepe se, nanese se na oči a jemnými pohyby se krásně celé i voděodolné líčení šetrně stáhne dolů.

Obsahuje tedy dvě složky, které se po promíchání krásně spojí a vytvoří takovou emulzi, která si krásně a přitom jemně poradí s očním líčením.


Jedná se tedy o odličovač na oči s chrpou, který je expresní. Není drahý a ráda si ho kupuji opakovaně.


Tímto se já moc ráda odličuji a tyto dva produkty mi dělají dobrou službu.

A čím se nyní odličujete Vy??

Dáte mi nějaký dobrý tip?

Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa Vaše E.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...