pondělí 22. května 2017

Narozeniny, aneb co jsem dostala ke "kristovým létům"



AHOJ, AHOJ,


 Moc Vás vítám u dnešního článku, který bude o mých dárcích k narozeninám. Ano konce března jsem oslavila již třiatřicáté narozeniny, inu "kristova léta".


Od mého muže jsem dostala krásnou kytičku a to hned v pátek, vlastně polovinu dárečků jsem dostala hned v pátek, přitom narozeniny připadají na neděli.


Dostala jsem voucher do Sephory na krásných 5000Kč, ooo to budu utrácet.


Klasický voucher a můj muž tím šel u mě na jistotu, vyberu si asi nějakou pečující a také dekorativní kosmetiku, ještě uvidím do čeho půjdu.


U voucheru byl i tento black sugar peeling.


Dále jsem dostala tuto suprovou parfemovanou vodu Euphoria od Calvina Kleina. Můj muž se opravdu trefil.


Dále jsem dostala tuto kouzelnou krabičku, která obsahovala skvostný náhrdelník a brož, kterou vyrábí manželova kolegyně.


Šperky jsou skutečně skvostné, dělané z láskou a hlavně je to ruční výroba.


Brož se již vyjímá na mém černém kabátku.


Náhrdelník naprosto dokonalý, výrazný a přitom tak minimalistický.


Kytička nemohla chybět, jak jinak ostatně.



Od rodičů jsem dostala žehličku a tyčový mixér s choperem a to mi skutečně udělalo velikou radost.



No a za penízky, které jsem ještě dostala jsem si pořídila tuto krásku.


Ano moje již čtvrtá kabelka Longchamp. Tentokrát to je ta lepší a kvalitněji zpracovaná, nebo né kvalitněji, ale je z lepšího materiálu, také byla o 2000Kč dražší než ty klasické, které mám doma již tři a jsou to naprostí držáci, takže utracených nebo lépe řečeno investovaných peněz nelituji.


Je černo černá, matná, tentokrát se stříbrnými detaily a je naprosto fantastická.


No prostě Lonpchampka. Kdo nezná o moc přichází.


No a jako sranda dárek jsem od kamarádky dostala naložené buřty - prostě klasické utopence, které já naprosto miluji a ona je umí fantasticky. Takže Sylvouš ještě jednou moc děkuji a také děkuji za úžasný tip na skvělé Prosseco, kterým jsme si připili.


Navíc utopenci jsou v patentní doze  a s ručně vyřezávaným čtyřlístkem.


No a od kamarádek jsem ještě dostala krásnou kytičku.


A ručně dělané nádherné a voňavé mýdlíčko.



Všem Vám moc děkuji za super dárečky.

Mějte se moc krásně.

papa Vaše E.









Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...