úterý 30. května 2017

Spotřebováno za měsíc duben 2017




AHOJ, AHOJ,

Měsíc se s měsícem sešel a já mám pro Vás nový článek s vypotřebovanými produkty za měsíc duben 2017 u kterého Vás velice srdečně vítám.
Nebudu to dlouze okecávat a vrhneme se rovnou na to.




Začneme jako vždy produkty na vlasy.

  • Loreal profesionální šampon na vlasy určené k zvýrazněn melíru byl naprosto skvělý, úžasně pěnil, skvěle myl a dlouho zanechal vlasy jemné, vláčné a bez pocitu mastnoty. Více jsem o samotném šamponu psala v samostatné recenzi ZDE. Jen a jen šampon doporučuji a hodnotím 10/10.
  • Maska na vlasy Blisskur byla skvělá, krásně hydratovala, vlasy krásně provoněla a rozhodně jsem s ní byla velice spokojená, za mě mohu vřele doporučit a dávám jí 8/10.


  • Sprchový gel Alverde byl můj první sprcháč od této značky, pěnil, myl a i voněl dobře, ale přijde mi lepší si pořídit Balea sprcháče, já příliš Alverde značce neholduji, proto ho hodnotím 6/10.
  • Za to sprcháč Balea s vůní mandarinky a květů voněl prima, dobře pěnil, skvěle myl, malinko vysušoval, ale to mě osobně nevadí, protože se po každém mytí krémuji, takže za mě spojenost a hodnocení je 8,5/10. Obecně Balea sprcháče zbozňuji.


  • Balea cukrová tělová emulze byla skvělá, krásně jemná, maličko tekutější, ale krásně hydratovala a dobře se vstřebávala, za mě naprostá spokojenost proto produkt hodnotím kladně a dávám mu hodnocení 9/10.
  • Avon krémy umí, umí zvláště krémy na chodidla, které si kupují celá léta a tento hydratační a výživný krém byl naprosto super, jen škoda, že moje maminka po víc jak dvaceti letech skončila s Avonem, no co naplat, krém super a za sebe ho doporučuji. Proto je moje hodnocení 10/10, ikdyž krém od Indulony je lepší....ale o tom asi jindy a nebo jste to již četli.



  • Balea vlasový sprej proti krepatění vlasů nestál vůbec za nic, s vlasy nic nedělal, navíc produkt z lahvičky tekl, takže za mě nedoporučuji a hodnotím ho 3/10.
  • Balea pěna na holení ze sladké edice byla prima, nebo taková na jakou jsme od Balea značky zvyklé, byla prima rozhodně si ji pořídím znova, třeba jinou limitovanou edici....ty já můžu, moje hodnocení je 8,5/10.


  • Zubní pastu Dontodent od značky DM  jsem měla snad po druhé a bylo to po dlouhé době a nebyla vůbec špatná, dobře plnila svůj účel  a nemohu proti ní nic říci. Proto moje hodnocení je 7/10.
Holítka Wilkinson jsou super, kupuji si je již řadu let a zatím jsem nenašla lepší, ale třeba takové existují, za mě jsou skvělé, krásně holí, nedráždí pokožku, což mě se stává málo ... naštěstí a nemusí se vždy použít pěna na holení, proto moje hodnocení nemůže být jiné než 9,5/10.


  • Balea třešňová maska byla prima, dobře pleť vyživila, dobře hydratovala  snadno se smývala. Za mě doporučení.
  • Loreal gel na vlasy pro mého muže je skvělý, již ho používáme asi rok a jsme maximálně spokojeni, stačí ho málo a krásně zafixuje na celý den, navíc řada profesionální vlasové péče je obecně skvělá.


A jsme u takové obecnější části spotřebovanců.

  • Vatové tamponky z německého Kauflandu nestály za nic, ale spotřebovala jsem je.
  • Za to odličovací vatové tamponky od Sephory jsou naprosto skvělé, dobře drží tvar, krásně nasají produkt a stoprocentně odlíčí make-up z obličeje, určitě si pořídím jejich další balení. Za mě tedy doporučení.



  • Obecně o domácnosti .. aviváž Suni z Německa nebyla špatná, ale nijak mě neoslovila, další produkt .. tekutý písek byl naopak super vyrovnal se klasickému Cifu .... za mě vřele doporučuji, Silan avivář byla v DM boxíku a byla skvělá a Isana odlakovač nezklamal a byl parádní.


  • Ano, to jsem prostě já a pitný režim, miluji džusy, štávy a různé limonády, ale převážně piji bylinkové čaje a čistou kohoutkovou vodu, ale když mě toto omrzí sahám právě po těchto produktech.


  • Co mě zklamalo byla štáva ve skle s chutí černého rybízu a byla velice sladká, čili doslazována.... no sorry za ty prachy. Ale dopřála jsem si i Colu a fresh a můj muž miluje štávy na doma, kupujeme Yo.



  • Čajů jsme dopřebovala hodně, zelený a také ovocný, který si dělám jen o víkendu místo štávy nebo tak, je to pro mě takový rituál.


  • Super byl čaj zelený ze Sapy, byl velice silný, ale úžasný a můj muž ujížděl na slunečnicových semíncích, spotřeboval několik balení.


No a co by to bylo za spotřebováno bez vosků YC.


Vůně My Serenity byla velice sensibliní a velice příjemná, vřele doporučuji.


No tak vosk Wedding Day je klasika, která snad musí sedět každému.


Oringe Splach byla velice příjemná a citrusová vůně, kterou mohu za sebe doporučit.


Vos Sea Salt Sage je pecka, taková čistá a čistící vůně, takže za mě spokojenost.




Milí moji a jsme u konce, vím, že tyto články máte rádi, tak snad i ten dnešní se Vám líbil.

Přeji Vám krásný a pohodový den.
papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...