středa 14. června 2017

Momentální prostředky na péči o vlasy


AHOJ, AHOJ,

Moc nás vítám u dnešního článku, který je takový refreshee o mojí péče o vlasovou péči. Prostě Vám nyní představím, co momentálně používám na své vlásky a jak jsem s tím spokojená.


Tento regenerující šampon z docela novinkové řady Avon je fajnový, je určený na poškozené vlasy.
Krásně pění, skvěle hydratuje, dobře myje a obecně k němu nemůžu nic vytknout, ale za předpokladu, že použijte kondicioner nebo masku či nějako péči.


Mám ho v úžasném XL balení které navíc bylo za super cenu, takže za mě veliká spokojenost, vlasy krásně umyje, dobře vyživí a dodá i maličko lesku, který já tolik potřebuji.


Nedávno jsem si pořídila v naší zapadlé Teta drogérii tuto masku na vlasy.


Jedná se tedy o vlasovou masku s keratinem a obsahuje další cenné a výživné oleje, které jsou velce výživné a jsou moc skvělé.


Balení o 260 ml mě vyšlo na krásných 109 Kč.


Konzistence je příjemná, není hutná, je taková lehčí až bych řekla i gelovitá. Moc mi to vyhovuje.


Příjemně voní, dobře se nanáší, dobře se vymývá a skvěle vlasy vyživí a hydratuje a také jim dodá ten potřebný lesk.


Musím tuto masku na vlasy vřele doporučit, za málo peněz hodně muziky.


No moji milí, tak to bylo takové rychlé a shrnutí mojí momentální vlasové pečující kosmetiky.



A co používáte nyní Vy, co mi můžete doporučit.

Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa Vaše E.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...