pátek 23. června 2017

Oblíbenci za měsíc květen 2017


AHOJ, AHOJOJ,

Moc Vás vítám u dnešního klasického článečku, který se opakuje snad každý měsíc a jsou to nyní oblíbenci za měsíc květen 2017 z řady dekorativní kosmetiky, tedy čím jsem se nejraději líčila, inu jdeme na to.


Jelikož byl měsíc květen docela teplý, tak jsem si velice oblíbila tento lehoulinkatý make-up od značky Loreal Nude audeteint. Je lehoučký a mě na pleti velice dobře držel.


Obočí si musím upravovat, sice mám nyní vlasy zesvětlené melírem, ale to nestačí a je tu a tam potřeba obočí dobarvit a upravit a k tomu mi báječně sloužila tato skvělá mikrotužka od značky Sephora.


Když už jsem si dělala stíny, tak jsem pokaždé sáhla po této Naded Basic 2 paletce matných stínů. Paletka je to povedená, ale maličko práší, ale s bází mi stíny krásně drží celý den a už na to mám grif.


Prostě nude odstíny. Ale lze s nimi vykouzlit vskutku krásné líčení.


Na tváře a konturování jsem nejraději používala toto duo od Nars a to tvářenku  Orgasm a bronzující pudr.



Jak sami můžete vidět, tak tuto dvojku používám velice ráda a je to na samotném produktu docela vidět.


Pro rozjasnění obličeje jsem si oblíbila asi na vždy toto trio rozjasňovačů od The Balm.


Nejraději mám stále Mary Lou, je skvostná, pro rozjasnění vnitřních koutků, pod obočí a hlavně na lícní kosti je skvostný.



Řasenka je klasika a nechci se opakovat  tato Maybelline Lash sensational je naprosto krásná a moje řasy, které nejsou vůbec špatné mi udělá vskutku nádherné.


No a další radostí v měsíci květnu 2017 mi byly toto moje stařičké hodinky od tatínka a nosila jsem se opravdu denně.


Bez štětců bych asi líčení skutečně nezvládla a proto mi dělaly tyto dva povedenci velkou službu opět báječné štětce od PLH.


Syntetické a skvělé vlastnosti mají tyto štětce, mohu je jen a jen doporučit.


No a moji milí končíme, toto jsou moji oblíbenci za měsíc květen 2017, které jsem ovšem sepala o prvním víkendu v červnu.


Mějte krásný a pohodový den.

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...