neděle 25. června 2017

Spotřebováno za měsíc květen 2017


AHOJ, AHOJ,

 Měsíc se s měsícem sešel a jsou tady další spotřebovanci, nyní za měsíc květen 2017. Inu nebudu to dlouze zdržovat a půjdeme na to. Začneme u produktů na vlasy, jako již klasicky.


  • Balea kondicioner s perlou byl velice fajn, dobře se daly vlasy po jeho aplikaci rozčesat a dobře a tak příjemně voněl, navíc je ve stálé nabídce a neobsahuje silikony. Za mě je hodnocení 8/10.
  • Balea šampon pro podporu blonďatých vlasů se sklonem k žloutnutí byl také prima, byl maličko hutnější, ale dobře vlasy umyl a vlasy po něm byli vyživené, pevné a lesklé, takže za mě mohu doporučit, proto moje hodnocení je 8,5/10.


  • Tyto sprcháče od značky Balea si kupuji stále dokola a jsem s nimi spokojená, jsou výhodné, dobře voní, skvěle voní, maličko sice vysušují - to je pravda, ale miluji jejich limitky a nové přívůně, takže za mě mohu vřele doporučit, proto moje hodnocení je 9/10.


  • Yves rocher dvousložkový odličovač očního okolí s chrpou si kupuji stále dokola, krásně odlíčí veškerý oční makeup, oční okolí krásně vyživí - přitom ho nezmastí a poradí si i s voděodolným make-upem, takže za mě velká spokojenost, proto moje hodnocení je 9,5/10.
  • Ziaja olivový gelový čistič obličeje byl velice fajn, mile mě překvapil, ale více se dozvíte v samostatné recenzi ZDE.


  • Měsíčkový tělový krém od značky Indulana byl naprosto skvělý, opět více v samostatné recenzi ZDE.
  • Černá pleťová maska od značky Sephora byla velice prima, byla jsem s ní velice spokojená a rozhodně to není moje poslední balení, opět Vám dávám odkaz na samostatnou recenzi ZDE.


  • Balea deodorant nebyl špatný, dobře voněl, dobře i chránil, ale přeci jen nebyl tak stoprocentní, jako jsem zvyklá na deodoranty od Rexony, proto moje hodnocení je 7,5/10.
  • Loccitane balzámek na rty byl naprosto super, dlouho mi vydržel a skvěle hydratoval, ale opět Vás odkážu na samostatnou recenzi ZDE.


  • Tuhé mýdlo od The Body Shop s vůní kokosu jsem si velice užila, bylo krásně pěnivé, nádherně umylo ruce, krásně vonělo, ale maličko vysušovalo, což prostě tuhá mýdla dělávají, proto moje hodnocení je 8/10.
  • Lirene - vzorečky pleťových krémů byla moc fajn, jeden s avokádem a druhý určený pro suchou pokožku. Inu byly fajn, proto je moje hodnocení pozitivní.


  • Šampon Alpecin je super, je primárně určený pro pány, můj muž ho používá pravidelně, nyní se dá nově pořídit i u nás v drogérii a také lékárnách, nicméně my ho máme z našich nákupů z Německa, ale jsme s ním velice spokojeni a bližší zhodnocení je ZDE.
  • Fa sprchový gel byl v jednom zeleném boxíku a můj muž říkal, no prostě sprcháč, takže za mě asi nic moc, sama jsem ho nezkoušela.
  • Balea gel na vlasy není zcela zlý, ale nyní máme lepší od Lorealu.


  • Clean vatové tamponky z německého Kauflandu jsou hrozné, koupila jsem si je díky ceně, která se rovná ceně z DMKA a za mě nedoporučuji.
  • Balea vlhčené odličovací tamponky mě nakonec vyschly, nebyly ani moc dobré, štípaly mě v očích, make-up jsem musela dřít a celkově mi nevyhovovaly a proto za mě nedoporučuji.
  • Houbička na make-up od PLH  byla naprosto skvělá, stála málo a přitom udělala skvělou službu, takže za mě naprostá spokojenost, jen se už nedá dle mého názoru dostat.
  • Velké odličovací tamponky z Primarku byly fajn, když bych tam znovu jela tak si je klidně koupím, za mě tedy OK.
  • Klasické moje oblíbené holítko, takže prima záležitost a houbička na smývání masek na pleť byla také prima, nemohu jen doporučit.


  • WC sprej na toaletu z DMka je prima a kupuji stále dokola.
  • Levandulově barevný přípravek na mytí nádobí byl skvělý, úžasně voněl po květinách a skvěle myl.
  • Mýdlo na ruce si nekupuji prakticky jiné než tekuté a to vždy z DM Balea a mohu doporučit.


Jak vidíte, tak opravdu dodržuji pitný režim, já prostě zelené a bylinné čaje přímo miluji a také jsem dopotřebovala kávu ze zeleného boxíku, se vším musím říci, že jsem byla spokojená a mohu doporučit.


Co se týče praní prádla, tak doporučuji nakoupit prací prostředky a spol. v Německu, Persil a bělící prostředek byli naprosto skvělí. Vřele doporučuji.


Pitný režim jsem si užívala i v podobě fresch džusíků, klasického džusu a také citronové limonády, moc mi to chutnalo.


No a jak tušíte, tak jsme u konce a jsou tady vosky YC.

Vos Spiced Oranged voní naprosto skvěle, voní po svěžích pomerančích a přitom cítíte super vůni koření, takže za mě veliká spokojenost.


Druhý a poslední vosk, ano vypálila jsem velice málo vosků, protože jsem začala konečně pálit svíčku, kterou jsem dostala k Vánocům od mého muže byla Flufffy towels je klasická čistá a příjemná vůně, kterou opět mohu vřele doporučit.


No a jsme na konci.
A co jste spotřebovali Vy za poslední měsíc.




Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...