pátek 7. července 2017

Nová micelární voda od Lorealu - moje recenze


AHOJ, AHOJ, 

Moc Vás vítám u dnešního článečku, u dnešní recenze. Nyní si povíme více o produktu, který je relativně nový v drogériích. Tuto micelární vodu jsem kupovala v DM drogérii a byla jako novinková v akci, Já již v budoucnu měla skvělou růžovou micelárku od této značky a byla skvělá, dokonce si troufám tvrdit, že by se dala přirovnat k růžové Biodermě, kterou mám v zásobě. 



Inu je to nová micelárka Loreal a je prima, není super, to o ní nemůžu říct, maličkato mě vysušuje pokožku obličeje, ale je jasné, že po každém odlíčení svou pleť hydratuji krémy a séry. 



Tuto micelární vodu používám asi cca dva týdny a není vůbec špatná, naopak bych jí doporučila. Krásně odlíčí make-up, dokonce zvládne i oční okolí, neštípe v očích, nedráždí a poradí si i s řasenkou a stíny, ale na tyto partie používám jiné odličovače. 



Tato micelární voda je určena pro normální až smíšenou pleť, na to, že já přes léto a teplé dny mám spíš smíšenou pokožku, která se více mastí v klasické T-zoně, tak mě tato micelárka vysušuje, po použití a omytí vodu moje pleť křičí - hydratace - krém - hutný krém. Ale jinak odlíčí skvěle. 



Aplikace super, balení příjemné, dobře si poradí s make-upem když ho chcete sundat šetrně dolů, ale pleť je po ní taková sušinka, alespoň u mě to tak je. 



Klasicky odličuji vatovým tamponkem, tento je z Balea. 



Tuto micelární vodu vlastně mohu doporučit, jen pozor na to vysušování, ale není to pro mě rozhodně důvod, abych jí nedopotřebovala. 
Cena versus výkon naprosto v pohodě. 



Tuto micelárku bych si klidně pořídila znovu, ale ta jejich klasická růžová a menší mi vyhovovala více. 




No a co Vy, čím se odličujte Vy a jaké micelárky nyní používáte??

Přeji Vám krásný a pohodový den. 

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...