čtvrtek 13. července 2017

Recenze Nars, Benefit a The Balm


AHOJ, AHOJ, 

Moc Vás vítám u dnešního článku, kde se opět trochu blíže podíváme na mojí novější dekorativní kosmetiku. Rovnou to budou hned tři produkty od renomovaných a parfumérkových značek. 



Značku The Balm mám velice ráda a toto trio jsme si koupila zcela nahodile na jaře letošního roku v nově otevřeném Douglasu u nás na Smíchově. Je báječné a používám ho stále a dokola. 



Jedná se tedy o trojici v jednom balení, balení jsou malinkato menší než jsou standardní balení, ale myslím, že se to tak jako tak vyplatí. Tato trojka mě vyšla na krásných necelých 800Kč a ještě jsem dostala slevový kupon na další nákup, ale ten jsem nevyužila. 



Paletka rozjasňovačů obsahuje Mary-Lou, Cindy-Lou a Betty-Lou, jak je vidět i z fotky, tak nejvíce a nejraději používám Mary-Lou tak je perfektní pro rozjasnění vnitřních koutků, pod obočí a jako rozjasňovač jednička jsem s ní velice spokojená. Ostatní dva produkty tolik nepoužívám, ale jistě pro ně najdu uplatnění. 



Pigmentace naprosto krásná, máslovitá a produkt téměř nepráší, což je bezva. 



Nars, můj druhý produkt od této značky, zakoupený zcela nový, ale né ze Sephory, ale od mé milované Janičky mé sledovatelky z Brna od které mám již tolik super produktů a tolik výhodných věcí jsem od ní získala. Moc Jani děkuji a moc zdravím. Zrovna včera mi od ní přišla skvělá Dior rtěnečka za neuvěřitelnou cenu. 



Jedná se tedy o báječné duo tvářenka Orgasm, kterou asi netřeba představovat, protože jí snad zná celý svět a potom bronzer Laguna. 
Baleníčko je to maličké, ale krásně se do něj vejde štětec, takže naprosto v pořádku. 



Jak je vidět, tak toto báječné duo používám pravidelně. 



Pigmentace opět báječná jen maličko více oproti The Balm práší. 



No a od Janičky mám i tento maličkatý bronzer Hoola od Benefitu. Nemohla jsem opět odolat navíc ta cena, ona má vše tak levné, jistě jí znáte z jejího Instagramu, kde dost často něco nabízí. 



Hoola bronzer je také velice známý a je to můj druhý produkt od značky Benefit. V balení je štěteček, který je velice dobře použitelný a já ho moc ráda používám. 



Bronzer je to velice jemný, krásně pigmentovaná, ale maličko práší, ale stačí ho nanést maličkato a udělá královskou službu navíc se dá dobře vrstvit. 



Prostě tyto tři produkty používám téměř denně a moc jsem si je zamilovala. 



A jaké dekorativní kousky máte nyní v oblibě Vy? Které mi můžete doporučit?





Přeji Vám krásný a pohodový letní den. 

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...