neděle 9. července 2017

Too Faced paletka - moje recenze


AHOJ, AHOJ, 

Vítám Vás u dnešního článku, u dnešní mojí malé recenze na dekorativní kosmetiku, kterou jste si žádali. Celkem nedávno jsme si z druhé ruky pořídila tuto moji první paletku od kosmetické značky Too Faced Nikkie Tutotorials, jistě toto známou YTB všichni znáte. Paletka je velice povedená a mě skvěle pro moje potřeby vyhovuje. 



Jak Too Faced má krásné a dokonale řešené obaly tak je i tento, velice originální a pěkný, navíc i praktický. 



Nevím kolik paletka stála původně, ale já ji mám za krásných 800Kč a k tomu další paletky, jak jsem již na svém bloggu dávala. 



Paletka obsahuje 9 očních stínů, z toho dva matné na oční víčko, ideální do záhybu, jinak jsou ostatní třpytivé, což já preferuji ideální a léto a nyní paletku používám denně. 
Stíny maličko práší, lehce ty třpytivé opadávají, takže je asi lepší si make-up dělat až po nanesení očních stínů. Ale není to žádná tragédie. 



Mimo jiné, také obsahuje dvě krásné srdíčkové tvářenky, které já míchám a opravdu to vytvoří na tváři wau efekt. 



No a co by to bylo za paletku, kdyby neobsahovala krásný a naprosto úžasný teplý konturovací pudr, který voní úžasně po čokoládě a také Champangne rozjasňovač, ze kterého tak nadšená nejsem, znám i lepší. 



Pigmentace stínu je tak akorát a jsem s nimi opravdu moc spokojená. 



Paletka je podle mého názoru a pro mé potřeby ideální, obzvláště na cestování. 



A jaké produkty od Too Faced mi můžete doporučit Vy?



Přeji Vám krásný a pohodový den. 

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...