pátek 1. září 2017

Spotřebováno za měsíc červenec 2017


AHOJ, AHOJ


Moc Vás vítám u dnešního článku, který píšu na poslední chvíli, poslední dobou jsem nějaká velice zaměstnaná, jednak prácí ale i tak sebou. Máme tady další spotřebovance a to za měsíc červenec 2017. 


  • Obecně Seba med kosmetika je skvělá, šampon spolu s kondicionerm mi vyhovovaly a mohu je vřele doporučit, ale ta cena je příliš vysoká v porovnání s profi vlasovou kosmetikou, kterou nyní používám, ale na mě ANO.



  • Kosmetiku Bione mám velice ráda, mají skvělé krémy, balzámky na rty a pečující kosmetiku obecně, ale vlasová kosmetika pro mě zatím byla tabu  a tato krémová maska na vlasy byla pro mě novinkou a byla velice dobrá, navíc za tu super příznivou cenu a účinek se skutečně neminul, rozhodně DOPORUČUJI.



  • Seba med sprchový gel byl jak pro miminka, nic výrazného a za ty peníze bych si ho podruhé rozhodně nekoupila, za to sprchový gel s peelingem od Balea z jejich nové řady byl fantastický, ten vřele za ty peníze doporučuji. :-)



  • Pěna do koupele byla velká je z německého Kauflandu a nebyla špatná, jen jste jí do té vany toho museli dát tunu, Balea emulze novinkový to produkt byla fajn, dobře hydratovala a krásně vonila, za mě ANO.



  • Mycí gel Avon z řady Spa nebyl nic moc, pumpička se rozbila hned první den a znova bych si ho rozhodně nepořídila, za to Avon tonikum na černé tečky a na akné je mojí pravidelnou stálicí a je SKVĚLÉ. 



  • Odličovací ubrousky Balea - za mě nic moc, maska na pleť Lush - drahá a nic tak výrazného neudělala. 



  • Avon laky na nehty, prostě staré tak jdou pryč. 



  • No a skvělý byl tento tělový body spray od VS, krásně květinově voněl, i vydržel a byla jsem z něj nadšená, takže až můj muž někam poletí, tak ho požádám, aby mi od VS něco pořídil. 



  • Maska Balea příjemná, ale že by něco dělala se nedá říct, maska Sephora docela nákladná tak mi naprosto neseděla, byla příšerně mokrá a lezlo mi to do očí a do úst, nic příjemného a nemám tedy potřebu si nic podobného znovu pořizovat. Jo tato byla s granátovým jablkem - moje oblíbené ovoce. 



  • Můj muž spotřeboval jeho oblíbený Loreal gel na vlasy, sprchový gel Balea, deodorant a parfém TM. Klasika co k tomu dodat, že. :-)



  • Taky zmizla dentální voda, pasta na zuby a antibakteriální gel. 



  • Tekuté mýdlo na ruce Alverde mě obecně docela zklamalo, hrozně vodové, žádná vůně a prostě mě neoslovilo, asi bych si ho už nepořídila, kapky na oči z lékárny byla fajn, sice dražší, ale fungovali, holítko klasika. 



  • Tekutý persil na prádlo a čaje, prostě denní klasika, co více k tomu dodat. 



  • No já a džusy, od té doby co si hlídám linii tak nepiju defacto nic jiného, zdravé fresh jsou ostatně pro mě top, ale vydělávejte na ně. ... že jo. :-)



  • A i nějaké vosky tady máme, také jsem stihla pálit. 




  • Vosk broskvový byl prima, příjemná svěží až lehce sladší vůně, příjemné. 



  • Za to tento vosk mám velice ráda, tento bych si dokázala představit i ve svíci. 



No a moji milí jsme u konce, to jsou spotřebovanci za měsíc červenec 2017 leč velice opožděně, ale nyní mám takovou menší pauzu, tak mě prosím omluvte. 


Krásný a pohodový den Vám přeji.

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...